|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
KUT, ik stuur er nog 1 want die ik heb gestuurt is niet volledig kwa persoonlijke gegevens |
|
quote:Ik zou gedetacheerd worden. Daarvoor was de auto nodig. |
|
quote: Detachering en dan zo'n kutsalaris.. Nee, dat klopt voor geen meter dude. |
|
quote:Weet ik, en daarom ga ik er niet meer mee in zee. |
|
quote: Grindcore, doet dat anders ook eens naar argus at orange dot nl ? Dan leg ik het bij ons ook wel neer. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
considder it done |
|
Okiedo. Je hebt nog wel mail terug Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
CV nu wel opgestuurt. |
|
Dit is wat ik zou willen doen.. GEWOON een helpdesk functie van het een of ander. Liefst iets met LINUX/UNIX maar het is geen pré want ik wil mijzelf liever multi-platform werken. |
|
quote: Dat is vanuit de overheid zo bepaald. Over een lease-auto waarmee je privekilomerters rijdt, betaal je dat deel aan belasting wat je zelf al beschreef. Alleen per 1-1-2006 is het zo dat ((nieuwwaarde auto)*0,22)/12 bij je brutosalaris wordt opgeteld en daar betaal je dus belasting over. Het enige verschil met voorheen is dat je het nu iedere maand 'voelt' ip achteraf met je belastingaangifte. Verder moet je ook rekening houden met bv een berperking van het aantal privekm (dat je bv boven de 10.000 km prive per jaar een X bedrag p/km bij moet dokken of dat men sowieso al een vergoeding voor de privekm's rekent. Dat verschilt per bedrijf. Ik las al dat je de baan niet neemt, maar dan heb je er wellicht wat aan voor een volgende keer Sterkte verder |
|
quote: Wat bedoel je met 'geld uitbesteden en toch groeien'? Hoe kan je nou geld uitbesteden? quote:Daarvoor moet je bij de belastingdienst zijn. ELKE leaserijder krijgt een bijtelling ter hoogte van 22% van de kataloguswaarde. Daarover betaal je dan belasting. Als je daar niet mee eens bent dan moet je het niet doen, simpel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maar wat doe je nu dan? |
|
quote:Ikke? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nee jij zet poolse "naaivrouwtjes" af grindkoor |
|
Volgens mij zit Grindocre zoals gewoonlijk te zwetsen en klopt zijn verhaal voor geen meter. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Verder zoeken. |
|
quote:Detacheringscontract of nie? Tja, je zit dan wel onder de pannen met mogelijkheid tot meer ... |
|
quote:Ik wil wel met een detacheerder in zee. Maar geen centenneuker. |
|
Maar als je eerst werk hebt, wordt je ook eerder aangenomen bij een ander bedrijf ipv bankzitter uit te hangen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Je kunt er ook natuurlijk ook voor kiezen om die lease-auto niet prive te rijden, dan kost ie je niks. Je moet dan wel een sluitende kilometeradministratie bij houden. |
|
Hey Dennis dude ons mooie inwerkchickie in Zwolle kent je (Sandra Daemen) Maarreh iemand nog behoefte om Projectmanager in Emmeloord te worden? Kreeg er een uitnodiging voor een gesprek voor, maar geen zin in. |
|
quote: LOL! De wereld is klein Ik ken 1 sandra maar ik ken dr achternaam niet, maar als het de vriendin van Susan L. is weet ik genoeg! Doe dr de groeten terug! [edit] en als ze dat niet is ben ik heel benieuwd welke sandra het dan wel is! (zeker als ze mooi is hehehehehe) [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 19-10-2006 23:07] |
|
haha Vriendin van je zus zei ze geloof ik, idd mooi meiske, 27,vrolijke blondie [edit]en ze woont ook in Blerick (maar heeft net 2,5 week een vriend hehe Ene Virgil.) (en verder @ kleine wereld, ik kreeg laatst ineens de groeten van Roel op het werk lol. Een andere griet die we inwerkten, Marjon Helden, woont bij Roel/Ruud in de straat. En verder hebben ik dagelijks mailtjes/aanvragen van collega Nick Hameury, enneuh Renate te Baerts (-Sijbers), kent de Van Heldens ook weer.. ut houdt niet op lol ) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 23:50] |
|
quote: hihi Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |