|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Foutje. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-10-2010 16:26] |
|
quote: Hehehe; je probeerde aan te tonen dat het wel klopte? quote: Dat nalezen doe ik op fora niet zo strikt, eigenlijk. Dat spotten gaat vanzelf, maar bij iemand als jij zeg ik er ook graag wat van [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-10-2010 16:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nee, ik drukte op quote in plaats van edit. Nalezen doe ik meestal ook niet, maar normaal gesproken maak ik deze fout dan ook niet. Ik weet dat jij extra kritisch bent op mij en dat is andersom net zo. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-10-2010 16:29] |
|
quote: Is ook een rare fout, duidelijk een hersenhik. quote: Ja, weet ik Zo kinderachtig zijn we dan wel weer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Duits is vaak inderdaad (in zekere mate) wel relevant. Wij zijn momenteel trouwens onze grenzen aan het verleggen, dus nu zijn zo'n beetje alle talen relevant. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Volstaat snauwend slecht nederlands praten als duits? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
nee anyway, het ziet er eindelijk bijzonder goed uit voor mij als alles meezit dan ben ik vanaf 1 januari 2011 (en inloopperiode ervoor) personeelsverantwoordelijke voor de Logistieke dienst van Dossche Mills (één van de grootste maalderijen in Europa http://www.dosschemills.com/nederlands/dossche_mills_and_bakery.htm ) en tevens projectleider voor het nieuwe interne magazine met nog wat andere beleidstaken (nog verder uit te dokteren). Ik ga dus veel minder tijd hebben voor de Christenen en Dierenproevers hier. JAMMER!!! signature |
|
beter hyppie |
|
signature |
|
Bartje heeft een leven, Bartje heeft een leven, hiep hoi enzo |
|
ik heb wel drempelvrees signature |
|
de beste manier om daar vanaf te komen is om op de eerste dag in de baas z'n tijd eens goed te schijten en geen luchtverfrisser te gebruiken, dus begin de eerste dag met een liter espresso en een half pakje zware shag |
|
goed idee (al rook ik niet meer) maar ik denk toch dat ik gewoon chocolade zal meenemen signature |
|
en eet de avond ervoor enkele goede borden chili |
|
dat "probleem" heb ik sowieso al signature |
|
in dat geval heb je niks om je zorgen over te maken, mijn zoon. Ready for it, you are |
|
Fartbart ftw! ik zet mezelf in! signature |
|
ik had een goede ochtend en toch kan ik het lezen |
|
nog een keer dan maar? signature |
|
zit niks anders op dan he... over een uur of dertien pas weer |
|
muh doe er iets aan! signature |
|
dan moet je ff iets meer foto's van jezelf posten Bart ontopic: ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe baan, relatie met collega is nog niet het probleem, het gebrek aan goede inkomsten en het gebrek aan doorgroeimogelijkheden binnen mijn huidige studie wel heeft iemand hier binnen diens organisatie nog een projectleider, kwaliteitsbeheerder of traffic manager nodig? |
|
quote: mag ik je dan nu officieel al een dikke tote geven of kan er effectief nog iets tegenzitten? |
|
nog even wachten heel klein beetje signature |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |