![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Zal'k doen ![]() quote:ah ja dan kent idd iedereen mekaar wel hehe ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 23:53] ![]() |
|
quote: That's him! Gave gast, ik kom hem zo nu en dan wel eens in de stad tegen ![]() Doe Virgil dan ook maar de groeten hehe ![]() |
|
quote:En hij kan aardig drummen ![]() quote: ![]() ![]() |
|
quote: Da's een lispelenden australische in amerika wonende italiaan van 48 ofzo die jij bedoelt ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ohh Dennis doe eens lief! ![]() Ja In Amerika woonachtige Australiër met Italiaanse roots ja. Dat klopt wel ongeveer ![]() ![]() [oei ik ben erg off-topic, sorry, kon het niet laten ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: doe ruud maar de groeten... renate sijbers ken ik ook nog haha. marjon moet ik even over nadenken... maar ze moet wel bij me in de straat wonen... ![]() |
|
haha o ja, ook lottumer he ![]() Ruud spreek ik eigenlijk nooit (1x tegengekomen), maar mocht ik em tegenkomen.. ![]() Met Renate had je nog bollen geplukt toch? ![]() hmm ontopic : gister een sollicitatie de deur uit gedaan. M'n vraag was of ik op gesprek mag komen ![]() ![]() |
|
Hebben mensen ervaring met Sogeti? ![]() |
|
Sogeti Bolognese of Tagliatelle Bolognese? ![]() ![]() |
|
quote: Ja. Grijze muizen club. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Als je de IT in wilt kan je ook bij Centric, 's ook detachering. Sogeti ben ik niet bekend mee Studie betaald (betreft dan wel zelfstudie), maand opzeg termijn. salaris is redelijk tot goed. heb je nog vragen dan hoor ik het wel www.centric.nl "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator ![]() |
|
mkay... ik zocht naar het help de mede zemmer topic, maar kon het niet vinden. duss ik heb woensdag een plaatsingsgesprek voor een kort project op het gebied van bezwaar en beroep (gemeente). de plaatsing is al zo goed als in kannen en kruiken; formaliteit. MAAR! Het is in Rijssen (Riessn' u know... Elsrock...) Ik heb al een mantelpak met pantalon aangeschaft enzo, maar nu kreeg ik advies om misschien toch maar een 'fatsoenlijke rok' aan te doen. iemand verder nog tips (behalve 'niet vloeken')? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Bedoel je voor "intergratie" in Rijssen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: ![]() en dat ze me niet meteen al woensdagmiddag naar huis sturen ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Als echte nep-Staphorster: Je kunt je nog zo goed proberen aanpassen, 'een van hen' zul je nooit worden. Ze zullen niet onaardig tegen je doen hoor, nee zeer zeker niet. Maar echt bij horen doe je toch nooit. Tips: Sterk in je schoenen staan ![]() ----------- Maar is het een eenmalig gesprek of voor een langere tijd? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: woensdag plaatsingsgesprek en vanaf de week erop voor een week of 6 (gok ik) afhandelen van bezwaarschriften in het kader van de Wmo. Gedeeltelijk op het gemeentehuis, en wrschnlk gedeeltelijk thuiswerken. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Oké andere tips dan. - Inderdaad gewone rok zegt 'ik doe normaal, dan ben ik al gek genoeg', een mantel pakje 'ach ik ben weer zo'n stadse'. Niet te veel over je privéleven/besteding praten mits ze er naar vragen. Echt open over privé leven zijn ze niet en wordt ook niet van jou verwacht. Tja, ach uiteindelijk zijn het ook maar gewone mensen ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
hehehe *zucht* rok kopen dus... ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: Ik zou er niet eens willen werken, representatief overkomen ja, aanpassen omdat die debielen zo fan zijn van jezus, nimmer nooit niet. Against God and Government ![]() |
|
Soliciteren en aagenomen worden is een ding, maar je moet er dan gaan werken tussen al dat christentuig. Als je daar niet tussen past, kun je beter nu al je conclusies trekken en daar niet gaan werken. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
klopt, maar zoals ik al schreef gaat het om een tijdelijk project en niet om mijn verdere werkzame leven. én ben ik niet echt in de positie om tegen mijn werkgever te zeggen: ja sorry hoor, zoek maar een ander project voor me want ik ga niet tussen gristen-tuig werken... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |