![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aan de één of andere moderator. Wil je de topictitel "Syncardion preview plaat : 2 nummers + artwork online" veranderen in "Syncardion" Alvast bedankt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Heb jij dat topic geopend?? Nee?? Opbokken dan. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Hahahaha, humorloze! ![]() En als ik serieus was; er worden zo vaak topics een andere naam gegeven op aanraden van een niet-topicstarter. Daarbij is het een beetje raar dat je zegt dat hij beter de oude titel had kunnen houden, maar dat je het wel verandert. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Advies geven is gratis, zelfs gratis adviesen worden wel eens in de wind geslagen. en btw... Als er wel een humorloos is dan ben jij het wel ![]() btw als je grappig wilde zijn in dit topic is dat offtopic en kan ik dat wel eens met een dagban belonen... hoezo geen humor. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 16-07-2008 16:57] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Als je zulk goed advies geeft als toen moet je dat gewoon voor iemand uitvoeren zonder dat die degene het zelf wil ![]() quote: Nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Thats not my style. Wel. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Vanwege gebrek aan het betreffende topic maar even hier. In het Metallica-topic ( http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2901547 ) krijg ik een inlog-schermpje van home.kpn.nl. Waarschijnlijk iemand zijn usericon. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ik merk er niets van.. mail ff anders de admin@zwaremetalen.com Aan bugs etc kunnen wij toch niets doen. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
quote: Tuurlo! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Je weet. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
heb jij der ook altijd last van dat je jezelf verplicht voelt te antwoorden? ![]() [/offtopic] Je moeder. ![]() |
|
graag het Fungus Inc topic even cleanen oa ene Snaack maakt een bijzondere opmerking Vul je eigen gat. ![]() |
|
graag geen bejaarde topics omhoog kicken Bart ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
Wat heeft snaacks jarenoude reactie er dan mee te maken?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
dat mag niet dacht ik. Zag het staan, dacht, even melden voor er geblaat wordt van anderen ![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: ziet er nie mijn ding uit Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Zou iemand van dit topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2906487/1#r2978365 de titel kunnen veranderen in: 21 sept: Desecration + supports @ Baroeg, R'dam Bij voorbaat dank ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |