|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Excuse the typo: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3398261 Kan een moderator hier Genitorturers van maken aub? Alvast bedankt! |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Neh, maar we kunnen er wél iets anders mee doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het was weer een leuke potentiële user... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mag de titel van http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2180489 in HORSE the band veranderd worden? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dus. Zelfde verzoek. Wicked Decision is zeer waarschijnlijk onzin, maar dat hoort bij HTB dus dat kan ook wel blijven staan. Alvast bedankt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan laten we het zo staan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Met de verkeerde typografie dus? Is het nu echt zo erg om toe te geven dat je er gewoon vanaf had moeten blijven? Daarbij is nu de typografie van de bandnaam alsnog fout als je daar de gebruikelijke conventies voor aanhoudt; het zou Horse the Band moeten zijn Dus, aanpassen moet je toch; maak er dan HORSE the band van [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-04-2010 16:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Begrijp me niet verkeerd, maar een dikke 90% van de bands in het metalgenre spelt zijn naam met hoofdletters in het logo... Geen idee wat de rest van de modcrew ervan vindt, maar ík ga er niet aan beginnen voor één band een uitzondering te maken en ook op ZM die capslockonzin door te voeren. De B van band krijg je cadeau though. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Je schrijft het als "HORSE the band" Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het heeft helemaal niet met het logo te maken (nou ja, niet alleen in ieder geval); de bandnaam wordt gewoon geschreven als HORSE the band, klaar --> http://www.myspace.com/horsetheband quote: Niks cadeau, dat is een consequentie van jouw "het op de conventionele manier willen doen" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Toch hip dat de titel van het topic wel zichtbaar blijft |
|
quote: Alsof je als er horse the band staat niet weet waar het over gaat... Ga je ook bij Firefox, of weet ik veel welke browser je gebruikt, zwetsen omdat de naam van de band in de URL niet staat zoals ie volgens jou moet zijn? Of bij Myspace? |
|
quote: Wat een zinvolle toevoeging weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ach jee, Donderpuppie zijn pamper (of is het nou Pamper?) is nog niet verschoond. |
|
Wat AF zegt over HtB +1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maakt inderdaad wat dat betreft niet uit, daarom had GC er ook gewoon vanaf moeten blijven quote: Hehehe URL's zijn case-onafhankelijk, heel wat anders Overigens zou ik dan eerst over spaties gaan Verder laat MySpace en mijn FireFox mooi zien dat het HORSE the band is. En ik heb net gemerkt dat als ik http://www.myspace.com/HORSEtheband het dan ook zou blijft staan! Haha, dat had ik niet verwacht Wat stom :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Je vergeet [/mening] Nee hoor, capslockonzin doen we niet aan, ook niet als de band zelf vindt van wel. Schreeuwerij hier... Bah. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jammer, vooral omdat het nergens op slaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Er mist nu nog een R op het einde |
|
quote: Uw wens.... Als gegenleistung is Elexorien boekbaar. [/forumhoer] Bruce Banner |
|
quote: Tip; als je een topictitel wil laten veranderen is het handig om de volledige nieuwe topictitel te geven. Worden er minder foutjes gemaakt Mensen lezen er blijkbaar makkelijk overheen wat er nu echt fout is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Döner? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |