|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, willens en wetens namen fout schrijven slaat nergens op. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zover ik het kan zien is de spelling (weer eens) correct anders. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De spelling wel, maar de schrijfwijze dus niet. Hier heb je er bv nog een: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3187038?hl=deus Een bekendere band waarvan iedereen weet die het kent dat je het schrijft als dEUS en niet als Deus. Ga je dat nou ook aanpassen omdat je zo nodig moet vinden dat alles op dezelfde manier dient te worden geschreven? In het dEUS topic staan ook verschillende posts van je medemod Beli die het ook op de correcte manier schrijft en nooit de topic titel heeft aangepast. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 13-04-2010 19:57] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zodra Horse zich gaat vernoemen naar hORSE vind ik het prima. Tot die tijd maak ik hooguit voor goden als Slayer een keer een uitzoncering als dat in hoofdletters wordt neergeplempt. Tot die tijd is er hier een policy aangaande hoofdlettermisbruik waar ik niet van af wens te wijken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waarom is hORSE wel goed en HORSE niet? quote: Daar ben ik het volledig mee eens. In dit geval is er echter geen sprake van hoofdlettermisbruik maar van hoofdlettergebruik. Net als in het geval van dEUS. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Joh, gewoon aan een andere mod gaan vragen. Net als vroegah, toen het van mama niet mocht maar van papa wel. |
|
Hehehe, "inconsequent"... Neh. Dit hek houden we graag op de dam voordat hele kuddes bands over de dam gaan en hun naam ook met hoofdletters op de site willen hebben. No can do. Trouwens, het staat elk ander forum vrij om dingen zo neer te zetten als bands het graag willen zien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jaha, tuurlijk! Hordes bands gaan hun naam veranderen als bekend wordt dat op zm hoofdlettergebruik toegestaan wordt. :') quote: Niet relevant. Anyway, jammer weer, ik vraag het over een paar pagina's wel aan Beli. *doei* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De show van Crowbar is verplaatst naar 23 juni, kan de datum in de topic titel aangepast worden? Alvast bedankt... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3398270 |
|
quote: Geregeld. Bruce Banner |
|
quote: Wat een gelul, Grey. Je argumenten kloppen gewoon niet of zijn onzinnig (hele kuddes bands :')). quote: :') De band heet niet "HORSE", de band heet "HORSE the band" (i.p.v. het 'correct' "Horse the Band"). Er is dus geen sprake van ALLEEN MAAR CAPSGEBRUIK. Hoe is dat anders dan in het geval van "dEUS"? quote: Die is dan wel weer terecht, al moet je je wel ernstig afvragen wat hoofdlettermisbruik is en wat niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het zit je wel hoog he? Godsamme zeg. |
|
quote: Het zit me op zich niet hoog, zoveel maakt het niet uit. Alleen die achterlijke argumenten, daar kan ik dus niet tegen edit: dan heb ik liever dat hij gewoon zegt dat het zo blijft omdat hij dat wil en niet omdat er allerlei onzinargumenten bestaan, daar kan ik direct vrede mee hebben [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-04-2010 13:27] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Slayer schrijf je ook met hoofdletters. Doen we ook niet. En ja, hordes bands. Er zijn meer bands die het logo in hoofdletters hebben dan in "schrijfstijl". Echt waar. Hmmm... Misschien dat jullie gelijk hebben, we beginnen voorzichtig met Cradle of Filth met de caps aan overal neer te plempen en wachten dan de (voorspelbare) reacties af, hoe klinkt dat? Klaar, nee, doen we niet, jammer doei. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hou eens op met je kulargumenten. Het staat niet alleen in het logo als "HORSE the band", maar wordt overal zo geschreven. Net als dEUS als dEUS geschreven wordt en Slayer als Slayer (http://www.slayer.net/us/home). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Praat dit aub per mail uit, heren. Bruce Banner |
|
Is al uitgepraat. Zie mijn post boven die van ZelThor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee, is niet uitgepraat. Je blijft onzin uitkramen, luister dus maar naar Lain en probeer het maar over de mail uit te leggen Of geef gewoon meteen toe dat er geen goede onderbouwing is Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een volstrekt onzinnig gelul weer. Heren, bedankt daarvoor. 100% met Zelthor eens trouwens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mail. Bruce Banner |
|
Zou het de titel van het topic "Waarom is mijn topic over homo-haat op Zware Metalen verdwenen? Is er hier sprake van censuur? Een doofpot, misschien?" kunnen worden veranderd in "Homo-haat op Zware Metalen"? |
|
Goed zo? Bruce Banner |
|
Haha, heel goed man! |
|
Kan de topictitel van http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1267686?hl=Maur in "Melissa Auf der Maur" veranderd worden? Zo heet de artiest namelijk, Auf der Maur is de titel van het eerste album Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |