|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1533579/1#r3044160 Willen jullie de bandnaam veranderen in Khoma, je schrijft het nu nml. met een H erbij. Thanx "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Alles voor jou staalmenneke Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Rrrrrrrrrrr "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hoi, zou bij het volgende topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3044626 de info in het eerste berichtje veranderd kunnen worden. Deze staat in mijn post, in hetzelfde topic, beschreven. Hartelijk dank. |
|
quote: Ik zie er de meerwaarde er niet van in. maybe een andere mod wel Wat je beschrijft is bijna hetzelfde op die gemoedsliederen na. Mail de topicopener maar of hij het wil doen. Het blijft tenslotte zijn post. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: De meerwaarde is de omschrijving van de muziek welke we spelen, namelijk covers van Gorefest. Bovendien vind ik de nuance van de eerste beschrijving niet passend. Die insinueert, naar mijn mening, dat we onder een andere naam verder gaan, terwijl we onszelf als geheel nieuwe band willen presenteren. Vandaar de vraag of het veranderd kan worden. |
|
quote: Executed! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Thanks! |
|
|
|
Done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beste mods, Zouden jullie als jullie topics wegmodden of consequent kunnen zijn, of gewoon stoppen met modden? Als de Brazilië, Monaco en Beli topics verdwijnen, waarom mag dan het Spanje en Noorwegen topic wel open blijven? Gelijke monniken, gelijke kappen, ook voor topics lijkt me.. |
|
quote: Mag nog steeds Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Doen we. Topics die alleen gemaakt zijn om te fucken zijn anders dan topics die serieus zijn. Dat wist je al voordat je deze post maakte of niet? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat wist ik, daarom steekt het me dat jullie behoorlijk selectief zijn in het inzien welke om te fucken zijn, een aantal van die "om te fucken" topics zijn nog open, en een aantal dicht. |
|
Heb gisteren in het forum gedeelte van concerten het volgende topic geopend. "metalfronttwente presents battle for elsrock". Nu ben ik dus vergeten om daar tussen haakjes achter te zetten "bands gezocht". Dus het resultaat moet zijn. Metalfronttwente presents battle for elsrock.(bands gezocht) alvast bedankt |
|
quote:Ga ermee bezig, alleen is de volgende keer het plaatsen van een linkje een leuke extra. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zo beter? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Denk het wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jezus Anton, hoofdletters? Hehehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
OKE, ZAL DE VOLGENDE KEER HOOFDLETTERS DOEN. MENEER metaalhoofd nummer 22 |
|
Hallo, Heb een tijdje geleden deze topic op gestart http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3063552 Deze mag wat mij betreft verwijderd worden aangezien ik een nieuwe heb gestart met een meer pakkende titel waar hopelijk wel meer reacties op gaan komen. Die andere is: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3070650 Ben wel alweer zo vrij geweest om in de titel gelijk een typ fout te maken. Het moet namelijk Elsrock zijn en niet El:srock oeps. kun je hier nog wat aan doen. Alvast bedankt en fijne voortzetting van de feestdagen. |
|
quote: blablabla.exe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |