|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Er kan trouwens gereserveerd worden!! En wees er snel bij, want het gaat inderdaad érg snel! |
|
Vandaag gereserveerd voor de gig in baroeg..nog geen bevestiging gehad maar dat duurd daar altijd even.... Fuck the world and fuck you |
|
Ik ga ook wel denk ik. |
|
Op maandag is er nooit iemand op kantoor in Baroeg, vandaar |
|
luiaards. ik moet op maandag gewoon op mijn werk zijn, hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Heb toch ook maar kaart gereserveerd voor Baroeg, nu ik besloten heb om niet naar Ragnarök-festival te gaan, is dit dan toch een mooie pleister op de wonde. |
|
Reservering ok voor de Baroeg hier ook Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Reservering voor Goudvishal binnen! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ernst had vorige maand al gereserveerd voor mij "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dat wordt weer heerschen dus (Rob aanstaande zaterdag mee naar BRG?) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Euh, ik moet zondag meehelpen met verhuizen van m`n zus en als de afspraak nog klopt zou ik vrijdag al met Ernst richting zwolle gaan, maar daar weet ik de details niet van "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Gaan jullie doen daar dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Geen idee, Ernst had afspraak met 7thfallenangel gemaakt en vroeg of ik mee ging "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
LOL Let wel op dat je er na 23:30 ofzo niet meer weg komt he Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Wat, grootbek ?? ik ga wel vaker naar BM concerten hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Moesten lachen om de spelfout, maar even goede vrienden |
|
quote:Spelfouten heb ik wel vaker. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 21-02-2007 20:27] Fuck the world and fuck you |
|
Gereserveerd! |
|
Same Here, wordt gezellig druk. Op naar de Arnhem Metal Trein |
|
Ja daar ben ik dus wel bij |
|
*kick* yess, donderdag Baroeg! eindelijk Ben wel benieuwd naar woest vlaggengezwaai En kom ik weer met vraag:....iemand meerijden??? vanuit richting Den Bosch....? |
|
Ehm... hoe gezellig was het precies? http://www.metal-hammer.de/ha_forum/viewtopic.php?t=20728 http://www.metal1.info/vb/showthread.php?t=25952 http://taake.theblacksun.org/ Bruce Banner |
|
Tsja... *kuch* Hoest-sukkel *kuch* |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |