IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Taake, Urgehal & Koldbrann - Tour 2007 Vorige pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 29-03-2007 20:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 20:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ook onzin wat jij hier schrijft, leuk dat je stoom wil afblazen maar het blijft onzin. Ik zeg helemaal nergens dat 'men' maar moet weten hoe het zit....wel zeg ik dat men niet conclusies moet gaan trekken zonder ook maar iets te weten en alleen op geruchten af te gaan....en juist dat is hetgeen er hier gebeurt. Er is zelfs een spreekwoord geschreven in een grijs verleden, een spreekwoord dat de context goed samenvat:
Men heeft de klokken horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

En als ik het goed begrijp nodigt meneer je uit om die klepel eens aan te wijzen.

Ik kan me ergens wel vinden in z'n betoog - ik was er niet bij, en weet er geen fuck van, dat geef ik direct toe. Echter; een foto waarop iemand met een hakenkruis op z'n borst op een ogenschijnlijk Duits podium staat...wat valt daar verkeerd aan te begrijpen?
Over welke klok en klepel hebben we het eigenlijk? Dat hij provoceert is prima, maar ik kan zeker drie redenen bedenken waarom dit een apenactie is.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-03-2007 20:53]

daffodil
sort
Usericon van daffodil
Posted 30-03-2007 1:33 by daffodil Wijzig reactieProfiel van daffodilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/pickingdaisies

Zoo, weer thuis.
Vond alledrie de bands verschrikkelijk goed spelen.
Prachtig gitaarwerk...af en toe gekrijs tussendoor...wat wil een mens nog meer

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 30-03-2007 9:05 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ben ook nog even wezen kijken, heb helaas niet zoveel van de bands gezien
Er was vlakbij Utrecht iemand voor de trein gesprongen, dus besloot ik om maar met Burzum de kroeg in te duiken ipv te wachten. Ik ging vrij vroeg weer terug en kon zo nog een deel van urgehal en taake meepakken.
Ik vind het dat taake wel wat meer oude nummers had mogen spelen

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Plague
Usericon van Plague
Posted 30-03-2007 11:43 by Plague Wijzig reactieProfiel van PlagueQuote dit bericht

Fockkkkkkkkk is dat ff balen.. je zou er maar 1 dag te laat achter komen dat Taake in de buurt was..
Mss een goeie les om het de volgende keer beter in de gaten te houden.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

neurotic
Usericon van neurotic
Posted 30-03-2007 12:47 by neurotic Wijzig reactieProfiel van neuroticQuote dit berichthttp://www.neurotic-records.com

quote:
Ook onzin wat jij hier schrijft, leuk dat je stoom wil afblazen maar het blijft onzin. Ik zeg helemaal nergens dat 'men' maar moet weten hoe het zit....wel zeg ik dat men niet conclusies moet gaan trekken zonder ook maar iets te weten en alleen op geruchten af te gaan....en juist dat is hetgeen er hier gebeurt. Er is zelfs een spreekwoord geschreven in een grijs verleden, een spreekwoord dat de context goed samenvat:

Stoom afblazen? Niet nodig hoor, wees maar niet bang. Feit is en blijft hetzelfde: Jij hint in meerdere berichten dat je er meer vanaf weet, en vind het jammer dat mensen oordelen terwijl ze niet alle info hebben. Beetje raar, vind je niet? Jij weet de zogenaamde klepel te hangen, echter weigert om deze uit te leggen, neem de mensen die oordelen met de informatie waarover ze beschikken dan ook niks kwalijk zeg.

Ik zie het heel simpel, die Hoest is een ontzettende ransaap, een dikke droplul, en een aftandse mongool. Waarom? Daarom, om dat ik oordeel met de informatie die ik op dit moment heb, en dan kan je dus niet anders oordelen dan dat hij met zijn volle verstand een actie uithaalt waar hij goed van weet wat dat teweeg brengt.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-03-2007 12:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 maart 2007 9:05 schreef Digerdoden het volgende:
Er was vlakbij Utrecht iemand voor de trein gesprongen,

Waar haal je dat vandaan eigenlijk?

Die muts van NS zei dat er een ongeval was, maar dat kan net zo goed een auto o.i.d zijn geweest

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 30-03-2007 12:55 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 30 maart 2007 12:49 schreef Burzum het volgende:
Waar haal je dat vandaan eigenlijk?

Die muts van NS zei dat er een ongeval was, maar dat kan net zo goed een auto o.i.d zijn geweest

probleem was bij woerden, en daar heb je altijd springers:p

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-03-2007 12:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 30 maart 2007 12:55 schreef Rensykdom het volgende:
probleem was bij woerden, en daar heb je altijd springers:p

Nee bij Harmelen.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-03-2007 12:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Er is zelfs een spreekwoord geschreven in een grijs verleden, een spreekwoord dat de context goed samenvat:

Ja, maar gelukkig ben jij zulke dikke maatjes met de bands dat jij dat helder en uitgebreid toe kunt lichten, de volgende keer dat je stoer gaat namedroppen.

Ik schat binnen 30 seconden.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-03-2007 12:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hij heeft zijn kloten horen klotsen maar weet niet waar zijn hamer hangt.

Hihihi :')

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 30-03-2007 13:31 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

ach hoe zie je hem trouwens liever?
zo

of zo

?

of helemaal niet natuurlijk

lachwekkend is het natuurlijk wel.

~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 30-03-2007 13:32 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

aanhakend op burzums opmerking

Plague
Usericon van Plague
Posted 02-04-2007 0:02 by Plague Wijzig reactieProfiel van PlagueQuote dit bericht

Hij heeft een hakenkruis op z'n borst.. dus doe die 2 maar oO anti-geloof enzo is best, niet afkomst..
Al vink ik die kloten ook niet zo geweldig ;-)

[Dit bericht is gewijzigd door Plague op 02-04-2007 0:02]

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-04-2007 0:04 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 0:02 schreef Plague het volgende:
Hij heeft een hakenkruis op z'n borst.. dus doe die 2 maar oO anti-geloof enzo is best, niet afkomst..

Kan iemand vertalen?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-04-2007 0:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:

quote:
Op 2 april 2007 0:04 schreef Chelman het volgende:
Kan iemand vertalen?

Hmm, volgens mij is hij angstvallig z'n latente homosexuele gevoelens voor Hoest aan het verbergen.

Eerst zeggen dat hij die kloten niet zo geweldig vindt, maar dan toch die knipoog...

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-04-2007 2:42 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Jammer dat ik er niet bij was in België, of in Essen, dat zou nog beter geweest zijn. Fuck dat hakenkruis, wie kan dat nou schelen?

Die anti-Taake houding is er trouwens al langer, vooral in Duitsland. Op Myrrthronth hebben ze een uitgelegd hoe idioot Hoest doet en met zijn lul zat rond te zwaaien etc. Al zal de populariteit enkel maar toenemen.

Ik vind het wel lachwekkend, zo een commotie :D

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-04-2007 2:43 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Zijn er trouwens ergens foto's van de Benelux dates?

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 03-04-2007 15:27 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

De playlist van Taake is gepubliceerd:

Hordalands doedskvad 1
Voldtekt
Lamb
Hordalands doedskvad 2
Tykjes fele
Hordalands doedskvad 3
Hennes kalde skamlepper
Nattestid ser porten vid 1

Verder:
quote:
SWASTIKA STATEMENT, PART 2: SPOONFEEDING THE KIDS
Published by Hoest April 2nd, 2007 in Taake News and Concerts/Tours. 4 Comments
My final words on this matter:
My previous statement clearly states that I apologize ONLY to our COLLABORATORS who might get problems because of the scandal.
This means that I take full responsibility and should receive all “problems” myself..
But what problems did I get?
We raped Essen on one of the first days of the tour and the word spread within minutes. For the rest of the tour I was such an easy target for verbal or physical abuse on stage, walking around the venues, in the streets, etc.. but I didn`t receive ANY confrontation..
So keep your pathetic internet debate going, but don`t think for one second that I take any of you seriously..
Furthermore, I never did anything to make Taake a “big” band.
I was hoping to lose some fans with the Nekro EP, so now I certainly expect to get rid of some more.
That being said, I do appreciate the support of the people out there who truly understand Taake..

Till next time,
THUMBS DOWN
-Hoest

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-04-2007 15:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Stoere jongen...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-04-2007 15:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat een aap is het ook, die Proest.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2007 16:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Weer zo'n jankerd.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-04-2007 16:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 15:43 schreef Onweerwolf het volgende:
Proest.

idd een zielig ventje. Helaas is z'n muziek geweldig.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-04-2007 16:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 16:07 schreef NecRobert het volgende:

idd een zielig ventje. Helaas is z'n muziek geweldig.
+1

Z'n albums altans.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-04-2007 16:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

"I was hoping to lose some fans with the Nekro EP, so now I certainly expect to get rid of some more."

Jezoes kristoes hoestoes, hiermee zet je jezelf toch wel héél erg te kijk.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-04-2007 16:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehehe ik begin taake nu nog meer te mogen, lijkt me toch wel een prima gast die proest

Je moeder.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com