|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
waarom niet? Je moeder. |
|
quote:Hypocrietje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
smijt ze in een oven ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Omdat hij je anders in elkaar komt meppen: |
|
hehe Je moeder. |
|
Morgen!!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ja. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jammer dat je er niet bij bent. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Zeker. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: In zekere zin kan ik me er wel in vinden - politiek hoort niet in BM thuis. Of: Black Metal is geen Black Metal als politiek het hoofdthema is. Maar goed, dat is niet het punt, noch het geval bij Taake. |
|
quote: Yup. Eens kijken of Hoest een HJ flesje kan koppen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Aarg ben jij er ook? |
|
Gaan we weer dansen ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Yeah! |
|
Vanavond dus! |
|
Straks dus. |
|
Gisteren in Belgie was het erg gaaf. Taake speelde professioneel zonder gekkigheid...gewoon een vette metalshow!! Zonde van alle vooroordelen die iedereen heeft trouwens....wisten ze maar eens hoe alles echt zat ipv te kakelen als een kip zonder kop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Black metal en professioneel ? is dat niet hetzelfde als grindcore muziek noemen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Of Sparta en voetbal??? geintje [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 29-03-2007 18:56] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Wat een ontiegelijke bullshit zeg. Dat jij die jongens allemaal persoonlijk kent en er dikke maatjes mee bent wil niet zeggen dat iedereen dat is, sterker nog van het gros van de black metal fans in Nederland zullen degenen die hem persoonlijk kennen vast op 1 hand te tellen zijn. Feit is, en blijft, dat die gast (met zijn volle verstand) een mongolenactie uithaalt, dit terwijl hij dus exact weet wat hij zich daarmee op zijn hals haalt. Vervolgens gooit hij er een semi-sarcastische sorry bovenop, en dan verwacht jij van iedereen dat ze "maar weten hoe het zit?" Wees een man, en leg het eens uit dan... niemand anders voelt zich namelijk geroepen, ofwel? Kan zelf wel heel wat bedenken natuurlijk, de promotor van Turock in Essen, degene die dus behoorlijk in de zeik genomen is zowel op zijn eigen local show als in het rampzalige persbericht daarna, heeft de tour georganiseerd. Wraak tegen wanorganisatie? Zo kan ik nog wel 100 scenarios bedenken... zullen vast geen van allen waar zijn, ofwel, uitleg graag, maak ik daarna wel uit of ik al dan niet bevooroordeeld ben. [Dit bericht is gewijzigd door neurotic op 29-03-2007 19:43] |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
wat een gezemel... hakenkruizen worden in deze tijd alleen maar gebruikt door mensen die als eerste in de rij zouden staan voor de gaskamer wanneer het derde rijk echt weer terug zou zijn... werkeloze skinheads, zwakbegaafde wildersfans, anti-islamitische homo's en dan dit weer: een seksueel deviante 'zanger' met realiteitsstoornissen. ik heb echt medelijden met hitler als dit zijn volk blijkt te zijn |
|
quote:Ook onzin wat jij hier schrijft, leuk dat je stoom wil afblazen maar het blijft onzin. Ik zeg helemaal nergens dat 'men' maar moet weten hoe het zit....wel zeg ik dat men niet conclusies moet gaan trekken zonder ook maar iets te weten en alleen op geruchten af te gaan....en juist dat is hetgeen er hier gebeurt. Er is zelfs een spreekwoord geschreven in een grijs verleden, een spreekwoord dat de context goed samenvat: Men heeft de klokken horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |