|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
jammer van de excuses, begin zo langzamerhand wel wat meer respect voor de band te krijgen Je moeder. |
|
jammer van de excuses, begin zo langzamerhand wel wat minder respect voor de band te krijgen Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
quote: geloof ik zo, dat gaat wel vaker zo met dit soort dingen. helaas. quote: ja fijn, dat vindt die festivalorganisatie, het is alleen een beetje jammer voor de mensen die zich verheugden op de band. maar goed, daar kan verder niemand iets aan doen. |
|
Jammer van Ragnarok.....ach ja, woensdag ben ik er weer bij in Belgie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hm, ik vind het niet erg slim om dit in Duitsland te doen, zelfs niet om te provoceren... [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 26-03-2007 21:03] Bareuh... |
|
quote:Ik vind het niet slim om dit waar ook ter wereld te doen eerlijk gezegd. |
|
quote: Hoezo jammer? Taake is en blijft geen naziband, mag dat duidelijk zijn. |
|
quote: Ja, daar doet Hoest echt zijn best voor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Prima, je snapt het niet, kan. Maar kan je dan gewoon niks typen? Bedankt. |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Het zit je wel hoog hè!? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Niet lullig naar wie dan ook bedoeld, maar laat er dan eens een fatsoenlijke uitleg komen. De statement op de Taake site zegt dat ze het alleen maar doen om te provoceren (érg geslaagd, dat HK in Duitsland. Had het niet bruter kunnen bedenken ) . Vervolgens wordt er lichtelijk op teruggekomen, maar noemen ze die knul van Turock wel een Untermensch. Dan kan je dergelijke (re)acties toch wel verwachten? Nogmaals: het maakt me echt geen ene fuck uit wie wat doet, en wie er de ander heftig provoceert, maar kijk niet raar op van dergelijke gevolgen wanneer je een dergelijk pad bewandeld. Wijze woorden. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-03-2007 16:42] Bruce Banner |
|
Wat ik jammer vind is dat Taake dat soort behoorlijk sneue (imo) provocatie helemaal niet nodig heeft. Muzikaal gezien is die band hartstikke goed, zowel live als op de plaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja, omdat we de hele week al bezig zijn er over aan het praten op de tour ben ik er een beetje kotsmisselijk van aan het worden. Het was gewoon een dronken actie en wat provocering, no fucking big deal. |
|
quote: We kijken ook niet raar op van de gevolgen, en het kan zelf niemand eigenlijk ook wat schelen volgens mij dat ze niet op de festivals staan. Maar goed, terug naar de tour dan maar. Morgen: Biebob - Vosselaar Donderdag: Baroeg - Rotterdam Voor wie Taake nog wil zien! |
|
quote: Als je zoiets nodig hebt om je band groter te maken, ben je in mijn ogen inderdaad ook sneu. Dat was dan ook niet de gedachte er achter om het te doen. |
|
quote: Ik ben benieuwd of de fans die zich verheugden op de optredens op die festivals daar ook zo over denken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Heb zelf ook het gevoel alsof alles teveel word opgeblazen. Ken Oryan zelf ool al de nodige jaren en ik weet dat hij geen nazi is....qua provoceren is hij exact hetzelfde als Roger van Carpathian Forest....en beiden lukt het ook erg goed om te provoceren. Er word naar mijn mening gewoon te veel achter gezocht achter die provocaties en da's jammer. Het is tenslotte metal en daar word wel meer geprovoceerd....of is in 1 keer iedereen schijnheilig zodra d'r een keer een swastika gebruikt word??? [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-03-2007 17:35] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er wordt met opzet geprovoceerd en daarna baalt men ervan dat het teveel opgeblazen wordt. Ben ik nou de enige die dat een tegenstelling vind? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Robert is niet provocerend. Robert is genant, op dezelfde manien als Teeuwen trouwens. 'kKrijg er bijna plaatsvervangende schaamte van. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Off topic: check je mail! |
|
quote: niet daarom dus, maar meer de schijt aan alles mentaliteit Je moeder. |
|
Rascistische symbolen gewoon buiten de black metal laten. Genoeg andere manieren om te provoceren. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |