|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ken je deze? een Rotterdammer http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4117029 http://blowpipe.bandcamp.com/track/bad-hairdresser super signature |
|
signature |
|
Tering, dat is niet eens meer zomaar ontoegankelijk, dat is gewoon bloedirritant. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
picknick muziek man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Muzikaal vind ik het wel ok, maar dat kinderlijke gebral van de 'zanger' is bloedirritant. |
|
Vind t ook niet echt erg ontoegankelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
Zanger, gitarist heeft wel wat weg van Michael J Fox ten tijde van Back to the future.... [Dit bericht is gewijzigd door Metal-D op 16-08-2019 6:28] |
|
Wat een AIDS weer :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Volgens mij proberen ze als Primus te klinken. Maar ze falen daar hopeloos in. |
|
quote: Dat. Niks wat Albini nog nooit gedaan heeft of iemand heeft laten doen. quote: Dat lijkt er al wat meer op. Maar ook Death Grips is niet echt ontoegankelijk, imo. Ik denk dan meer aan dingen als Vomir en Evan Parker. Maar da's voor iedereen zo verschillend. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Die Death Grips is cool quote: Daar zit muzikaal best wat in! Noise/math-rock, nog wat avant-garde/jazz erbij. Zang trekt het wat te vaak de verkeerde kant op, al went dat mogelijk nog wel weg. En het geheel mist ergens nog wat, ongeacht hoeveel er gebeurd; het ontstijgt de ideetjes nog niet echt. Nou ja, eentje om nog eens voor te gaan zitten. Hier is die telefoon-gitaar-actie wat duidelijker te horen dan in dat Pitchfork-ding, best gaaf ideetje quote: Snap het ergens wel, maar dit gaat toch wel een stap extremer het experiment in. Qua ouwelullenmuziek ga ik dan meer voor King Crimson / Can / John Zorn. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-08-2019 9:42] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ze falen helemaal nergens in trouwens, wat een onzin Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ohja, dat falen ben ik het niet mee eens inderdaad. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wel een beste Primus vibe. ... hoe de hazen lopen ... |
|
signature |
|
Die hebben nog een best geniale split met Vein uitgebracht. late edit: Bovenstaande track klinkt trouwens weer veelbelovend! Skramz die veel te ver heen is [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 14-09-2019 17:36] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ja, klinkt gaaf! Ik heb eigenlijk alleen de Vein-kant van de split gehoord, dus ik ga de .gif from god-kant ook eens checken. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 15-09-2019 17:06] |
|
Heerlijk! Als je de Daughters-plaat van vorig jaar vet vond, kan Girl Band ook wel eens in de smaak vallen. |
|
dat is verdomd goed signature |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |