|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt anders wel lekker! |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sommige mensen vinden The Berzerker ontoegankelijk. Snap ik ook niet. Nog een paar: Lustmord (trage, duistere ambient) Some Girls (mathcore) ..en ik had laatst nog leuke grind gehoord, maar ben de naam kwijt. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Sommige 'moderne' klassieke muziek, zoals Messiaen, Schönberg, Xenakis, Stockhausen, Boulez etc. is ook redelijk moeilijk verteerbaar. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: wat een verschrikkelijk slechte zanger. Maar dat knorren vind ik dan wel weer grappig. Dat jazzstukje deed me overigens ff -in een hele verre verte- denken aan oude Ephel Duath ((re)phormula-tijdperk) [Dit bericht is gewijzigd door Stoerbaard op 20-11-2006 23:14] Inter faeces et urinam nascimur |
|
Dhr. Kramy heeft het over ontoegankelijke muziek, dus niet moeilijk toegangelijke muziek. Eigenlijk heeft hij het over muziek dat niemand toegang tot krijgt behalve de kunstenaar. Of eigenlijk de kunstenaar zelf ook niet. Succes! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Noizefucker (Speedcore) Komprex (Speedcore) Haus Arafna (Power Electronics) Whitehouse (Power Electronics) |
|
Haus Arafna, tip van de week. Wat een fantastisch project is dat. |
|
Power Electronics??? Sjeezus wat een termen allemaal zeg. Waarom niet gewoon DeWalt of Black&Decker? [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 20-11-2006 23:26] |
|
quote: Ahahaha inderdaad ja. De meeste reacties hier lijken het vooral in de "extreem luide/snelle/dissonante/etc."-hoek te zoeken. Die eerste Angizia is misschien niet zo extreem, maar herenmijntijd wat een hemeltergend vreselijk stuk muziek vond ik dat zeg, dat weet ik nog wel. Ik trek dat niet langer dan een seconde of 10, terwijl die terror enzo appeltje-eitje is. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Trouwens, om even terug te komen op Haus Arafna, het label waar zij op zitten: Galakthorrö herbergt wel meer gave bands/projecten. Probeer vooral eens November Növelet. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-11-2006 0:49] |
|
|
|
K3, bijzonder ontoegangelijk voor volwassenen. |
|
quote: Ontoegankelijk is een behoorlijk ruim begrip. Ik weet van mezelf ook prima dat ik dingen die ik vroeger absoluut niet aan kon horen nu helemaal geweldig vind puur en alleen omdat ik het nu begrijp. Je moet een taal leren verstaan als het ware, dus in deze context hangt het volledig van je publiek af wat "ontoegankelijk" is. Hoe ver de "taal" van de luisteraar verschilt met de "taal" van de muziek, zeg maar. Voor de metalhead-to-the-bone is de gemiddelde palingzanger een stuk ontoegankelijker dan de gemiddelde hardcore plaat. Lang geleden iets gelezen over wat de basiselementen van een aantal grote muziekstromingen zijn (metal/rock, pop, blues, jazz, klassiek; als ik me niet vergis) en dat die overlappen bepalen wat een luisteraar van het ene genre van de andere genres vindt. Zo correspondeert het katharsische karakter van metal/hardrock met die van klassiek, waardoor relatief meer metal/hardrock luisteraars dan pop luisteraars klassiek kunnen waarderen. Dus, heel kort gezegd, je geeft al aan dat je veel niet-metalluisteraars krijgt; de meest extreme black, death en funeral CD's moeten je meer dan genoeg ontoegankelijkheid geven. Iets langer gezegd; dat sluit weer niet aan bij het "zoveel mogelijk muziekstijlen"... Oftewel, het ene moment verveelt/stoort de ene zich de tering, het andere moment de ander en iedereen heeft een "leuk" feestje. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmmz ja, met "erg apart" bedoelde ik zelf dan weer "extreem briljant" eigenlijk. Alles van Angizia wordt hier kapotgedraaid! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
The Velvet Underground - Sister Ray one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Overtone_singing Voor een gemiddelde Europeaan is dit veel ontoegankelijker dan pseudo-extreme shit als Stalaggh dat eerder 'onplezierig' in het gehoor ligt dan dat het echt 'ontoegankelijk' is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Roef en Marian, of hoe heten die twee onderontwikkelde foetussen van X factor? |
|
Dødheimsgard - International 666 ^ das pas ontoegankelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sun O))) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Geit. |
|
quote: Leuke poging Nix, maar hij had het over *zo ontoegankelijk mogelijke muziek draaien* en of dit nu in de zin van bepaalde doelgroepen valt of voor kunstenaar zelf.. dat staat er niet bij. |
|
quote: Hehe ja, en het begint nog wel zo toegankelijk. Al is een nummer als Carpet Bombing dan best wel weer te behappen. Maar goed, prima voorbeeld van relatieve ontoegankelijkheid, want ik trek het prima Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: komen ze: Frans Bauwer Jan Smit Zangeres zonder naam BZN Andre Rieu (ofzo.. die viool idioot) Andre Hazes De jeeugd van tegenwoordig Lange frans en baas b Ali b Clubbusters (ofzo) 50 cent <the list goes on, and on...> Voeg alles wat nederlandstalig is maar toe =/ maar waarom zou je die zooi willen draaien kwaliteit > kwantiteit |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |