|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo, jij moet wel heel metal zijn. |
|
|
|
quote: quote: !! Zijn ze al eens aangeklaagd voor die naam? Meen te herinneren dat ze eerst Pana-sonic heten.11 Suck my piss |
|
Het oude werk van einsturzende neubauten is ook vrij ontoegankelijk imho, maar wel zeker het beluisteren waard... Check "Kollaps" maar eens "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
quote: Die viool idioot doet het anders best goed. |
|
quote: tging toch over ontoegangkelijke muziek? kwaliteit > kwantiteit |
|
Sephiroth (Dark ambient) Desiderii Marginis (dark ambient) Marcel Dupré (kerkorgel muziek) |
|
Het is niet de muziek die ontoegankelijk is, maar de menselijke geest. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wie anders? En in de klassieke hoek hadden we geloof ik nog niets.. toch eens wat gaan checken Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Envy |
|
Toe Mayo, ga jij eens zingen |
|
quote: Het zou je nog eens verbazen.. |
|
quote: Klopt, en als er iets toegankelijk is dan is het wel Andre Rieu of BZN, achterlijke kneus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nou komt die straks met.. voor mij niet hooooorrrr. De stoere metalhead, 100% true als het al niet 150% was. |
|
voor mij niet hooooorrrr!! aangezien ik toch wel 150% true metal ben zo... nou kank me hier de komende paar maanden niet meer vertonen quote: goede opmerking! kwaliteit > kwantiteit |
|
Emit, ii zeg het je: Emit!!!! Zeer hectische noise-black. Meest ongemakkelijke wat ik ooit heb gehoord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Valt ook wel mee. Is wel gaaf ja. Nog iets nieuws na A Sword...? |
|
quote:Een split met Vrolock maar volgens mij is dat ouder werk. Niet vervelend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik vind het altijd jammer dat er dit soort grapjes gemaakt moeten woden over de rug van hardwerkende Nederlandstalige artiesten die net als metalbands te maken hebben met een boycot van de radio en televisie en moeten knokken voor hun bestaansrecht. |
|
en ook off topic, een frans bauer is juist zo toegankelijk als de leuter van een pedofiel. daarnaast is Fransje een erg slimme zakenman die naast een kwaliteitsproduct voor een grote doelgroep ervoor zorgt dat alles tiptop geregeld is. Zijn muziek vind ik persoonlijk erg kut, maar ik heb veel waardering voor zijn werkwijze en wat hij bereikt heeft |
|
quote: Zijn nieuwe cd is trouwens wel heel toegankelijk, vrolijke deuntjes en een heldere stem. De teksten zijn niet om aan te horen, maar mijn clienten vinden het wel erg leuk. |
|
quote:Tja, hij mikt niet op mensen die diepte in muziek zoeken, dat is duidelijk ... |
|
quote: De teksten zijn juist het gaafst, zo simpel maar wel doeltreffend en meestal zo waar. Het motto van Frans Bauer is trouwens 'Een artiest zonder fans is als een kroeg zonder bier'. Die gast is geniaal! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |