|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou ik vind serieus dat BT na R.O.C. juist een stuk toegankelijker is geworden. Die eerste twee LP's zijn naar mijn mening niet zo gewaardeerd bij het grote publiek vanwege de enorme hoeveelheden grind/hc invloeden. Ik denk dat je wel mag spreken over toegangkelijkheid met het oog op het grote publiek of "mainstream". |
|
quote: quote: Ligt het aan mij of spreekt dit elkaar tegen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee tis waar. Het ligt er maar net aan hoe je ontoegankelijkheid opvat. Tuurlijk is het eerste een beetje nonsens. Maar bedoelde het idd zoals jij eerder zei, BT is naar mijn persoonlijke smaak minder "toegangkelijk" na R.O.C. Maar ik denk daadwerkelijk dat de eerste platen dus (eigenlijk) minder toegangkelijk zijn dan de platen hierna met oog op de mainstream. War Master is een goede plaat, begrijp mij niet verkeerd, toch is de plaat in vergelijking met de eerste twee LP's vrij doorsnee DM (veel meer metal dan de "crossover" van het eerste uur;Death/Grind HC). |
|
Suck my piss |
|
quote: Daar zat eigenlijk nog best wat regelmaat in ja. Niet dat ik het gaaf vond, maar goed. |
|
Aidswolf natuurlijk: http://www.myspace.com/aidswolf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Haha, te gek! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
GAAF |
|
Ik had zin om dit (ja, deze) topic omhoog te schoppen. Ja. Wat te denken van Brighter Death Now? Ik kan me moeilijk een verontrustender project voorstellen. Luister er een kwartiertje naar op goed volume en je bent van de kaart. http://www.myspace.com/brighterdeathnow De Obsessis LP draait vrolijk zijn rondjes. I Can't Get No Sadistfaction! |
|
ik zeg: Svartur Heild Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Diamanda Galás. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Audio Bully's Aphex Twins Against God and Government |
|
quote: Damn! Gaaf! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
3 ideetjes: -My Bloody Valentine ( héél mooi lawaai ) -MonsterMagnet (heerlijke nonsensteksten) -The Flaming Lips ( zwalpend ), laat de pluchen beesten en de felgekleurde strandballen maar aanrukken Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: BDN is een fascinerend project. Zeldzaam misselijkmakend dat wel, maar ik krijg toch telkens de behoefte om er weer naar te luisteren. Met name het nummer 'Gore' van de 'Great Death I' plaat krijg ik niet uit mijn hoofd. Daar zit trouwens een Nederlandstalige sample in. Iemand enig idee waar die vandaan komt? Het lijkt op het commentaar bij een documentaire over snuff movies uit de jaren '80 of zo. Moeilijk te verstaan maar erg subtiel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ontoegankelijk? Ik dacht het niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik weet niet of deze al genoemd is, maar ik denk dat Estradasphere hier ook wel tussen past. Van onze grote vrind Wikipedio: quote: Heb zelf de cd Buck Fever van deze lui, en echt, de eerste keer luisteren klinkt het als chaos. Ik lag helemaal krom van het lachen. Je moet niet raar opkijken om kermismuziek en deathgrunts in 1 nummer voorbij te horen komen. Bizarre edoch vermakelijke shit als je in een bepaalde bui bent. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Je verstaat er toch niks van Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Dan moet je betere luidsprekers kopen/niet zulke crappy mp3'tjes downloaden of eens naar je oren laten kijken. Bovendien is iets niet verstaan geen criterium voor ontoegankelijkheid lijkt me. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik zal dat nummer straks eens nederladen. Die Great Death trilogie is nogal prijzig, is het niet? Ik heb thuis de Pain In Progress, Innerwar en Kamikaze Kabaret CD's en de Obsessis LP, en ik moet zeggen dat ik Innerwar het beste vind, vooral vanwege nummers als Little Baby en Happy Nation. Voor de Innerwar LP heb ik leuk black metal vinyl in de aanbieding, maar eens een serieuze poging ondernemen om die op te snorren. Ik kijk héél erg uit naar het nieuwe album, die volgens mij Very Little Fun gaat heten. Die sample op de MySpace is ontzettend intens. |
|
Het fantastische Angizia: http://www.youtube.com/watch?v=Om0OOyghFw8 Al jaren één van mijn favoriete bands. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Klopt, ik heb ze helaas ook niet origineel. Sterker nog: op een aantal nummers op CMI samplers na heb ik (nog) niks origineel van BDN. Daar gaat nog wel verandering in komen overigens. quote: Yup, ik had die sample al beluisterd naar aanleiding van jouw post in het industrial (?) topic. Klonk erg fijn idd en die titel is briljant. Dekt de lading voor 100%. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |