![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Amsterdamse SP-politici op non-actief na huurschandaal Uitgegeven: 14 december 2006 19:21 Laatst gewijzigd: 14 december 2006 23:54 AMSTERDAM - Het bestuur van de SP in Amsterdam heeft donderdag de Amsterdamse SP-deelraadsleden Gerrit Herders en Anja Veenstra op non-actief gesteld. Dat maakte de partij bekend nadat de twee in de Volkskrant van die dag waren beschuldigd van het illegaal onderverhuren van een woning. "Deze handelwijze past niet bij de SP, die zich juist verzet tegen illegale onderhuur en het hanteren van woekerprijzen. Het afdelingsbestuur heeft een commissie ingesteld die snel gaat uitzoeken wat er feitelijk gebeurd is en welke passende maatregelen er genomen moeten worden", aldus een verklaring op de website van de SP. Herders is fractievoorzitter in het stadsdeel Zuideramstel, zijn vriendin Veenstra is lid van de fractie. De Volkskrant beschikt over een huurcontract (PDF) dat is ondertekend door Herders en heeft studenten gesproken die de woning huurden. Veenstra huurde het appartement aan de Roerstraat. Bron: www.nu.nl ![]() |
|
Vraagje aan degenen die er meer verstand van hebben dan mij: Vanmorgen las ik in de krant dat de protefeuille vreemdelingen zaken weg is bij Rita Verdonk, en dat uitgeprocedeerde asielzoekers niet meer uitgezet mogen worden. Maar per wanneer worden ze weer wel uitgezet dan, en mag een demissionair kabinet tegenwoordig regels maken en zaken opschorten? En waarom nu ineens wel uitzonderingen? ![]() |
|
Omdat er een stel sociale wipkippen in de 2e kamer zitten tegenwoordig ... ![]() |
|
quote: Groen Slinks spant zoals gewoonlijk de kroon. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nederland niet gewenst bij overleg grondwet Nederland en Frankrijk zijn niet gewenst bij het topberaad over de Europese grondwet. De landen die de grondwet hebben goedgekeurd mogen wel meedoen aan het overleg. Het beraad is gepland op 26 januari in Madrid. De Europese grondwet is omstreden geworden, nadat Nederlandse en Franse burgers deze afgewezen hebben in een referendum. Nederland en Frankrijk zijn pas welkom bij een volgend overleg op 27 februari in Luxemburg. De voorstemmers zullen dan hun visie klaar hebben en hun voorstel indienen. Nederland en Frankrijk kunnen daar dan op reageren. Het plan voor een overleg tussen voorstemmers is gelanceerd door de ministers van Europese Zaken van Luxemburg en Spanje. Ochja, ik bedoel, he, wat hebben wij er nou mee te maken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Kunnen de andere land nu mooi met iets fatsoenlijks komen ![]() ![]() |
|
quote:Was dat plaatje dan niet gemaakt voordat die kanker bekent werd? ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: jezus wat dom, de tegenstemmers willen juist wat veranderen ga je ze buitensluiten dan stemmen ze toch weer tegen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
hehe bestaat niet meer... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dussss....hoe...zinvol. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
jaaa die las ik gisteren, geweldige grap ![]() |
|
Ik weet niet veel van de gang van zaken bij de rechters maar als een of andere rechter deze zaak op papier voor zijn/haar neus geschoven krijgt, dan mag ik alleen maar hopen dat hij/zij er eens naar kijkt, max. 10 sec, en dan het papier opzij schuift zodat het later meegenomen kan worden naar het toilet om daar alsnog een nuttige functie te vervullen??? ![]() |
|
Wat een ongelooflijke debiel. ![]() ![]() ![]() |
|
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4802&selectArchiveDay=7 Het is inderdaad allemaal de schuld van de postcodeloterij! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik eis schadevergoeding van die vrouw, mensen in het buitenland nemen mij niet serieus door haar! ![]() |
|
Ik heb nog geen psycholoog gehad van de postcodeloterij, sinds afgelopen jaar... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
tientje gewonnen? ![]() |
|
quote:Nee, NIKS! Ik ben nu mentaal zo aangetast dat normaal leven onmogelijk voor me is geworden. Ik kijk de buren aan met Argusogen. Ze hebben zo'n inbreuk gepleegd op mijn privacy door mee te doen aan de postcodeloterij en iets te winnen! Volgens mij mag dat van de grondwet niet! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Het is een een ZOG complot zeg ik je! ![]() |
|
Ja, ze drijven ons uit elkaar, Snaack, ZE DRIJVEN ONS UIT ELKAAR! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Pony Pablo mag in Haagse tuin blijven Uitgegeven: 18 december 2006 11:28 DEN HAAG - Pony Pablo, een impulsaankoop van de 10-jarige Yusaf, mag in de tuin van diens woning aan de Zorgvlietstraat in Den Haag blijven. Dat heeft de rechtbank in Den Haag maandag besloten. Woningbouwvereniging Vestia had een kort geding aangespannen, omdat het dier niet goed verzorgd zou worden en overlast zou geven. Het jongetje kocht de pony voor honderd euro op internet, stalde het beestje in de achtertuin van twaalf bij twaalf meter en overtuigde zijn ouders ervan dat hij er goed voor zou zorgen. Hij laat Pablo met toestemming van de buurtbeheerder af en toe uit op een nabijgelegen veldje. Vestia denkt dat de situatie vooral in de zomer onhoudbaar zal worden, omdat dan insecten en muizen op het voer van de pony afkomen. Bovendien zegt de woningbouwvereniging klachten van buren te hebben ontvangen over stankoverlast en het welzijn van Pablo. Huisvuilcontainers De rechtbank veegde alle bezwaren van tafel. Vestia kon namelijk geen schriftelijke bewijzen van klachten overleggen. De familie van Yusaf had foto's van buurtbewoners met de pony die juist het tegendeel van onvrede over het dier bewijzen. De stankoverlast waar Vestia over klaagt, blijkt bovendien afkomstig van de huisvuilcontainers. Ook kon Yusaf een rapport van de Dierenbescherming overleggen waarin staat dat het welzijn van Pablo bij controle voldoende was. Joch heeft gewoon een flinke draai om z'n oren nodig... ![]() |
|
Waarom, eindelijk een jochie die goed voor een dier zorgt en verantwoordelijk is! Hij heeft alles geregeld voor dat diertje. ![]() |
|
quote: Waarom? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |