![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de nummer drie eigenlijk eerder de nummer één ![]() ![]() |
|
haha ik ook, geniaal ![]() Against God and Government ![]() |
|
Luguber ongeval: bijna dood door vissenkom 3/1/2007 23:02 Rob Oomens (26) stond zeven jaar onder contract bij Willem II. De Tilburgers leenden hem enkele seizoenen uit aan Helmond Sport, waar de middenvelder zich ontwikkelde tot een behoorlijke eerstedivisievoetballer. Uitgerekend de dag na zijn competitiedebuut voor Willem II maakte een bizar ongeluk bijna een eind aan zijn leven. Oomens was bezig een cilindervormige vissenkom te verschonen toen die onder de kraan brak en een enorme ravage aanrichtte aan zijn handen. 'Bij elke hartslag gutste het bloed er met een behoorlijke kracht uit. Alsof je met een geopende fles cola op z'n kop door het huis had gelopen', beschrijft Oomens in de nieuwe Voetbal International. 'Als ik naar mijn pols keek, zag ik een gat zó groot, dat je er een glas frisdrank in kon zetten. De pezen waren teruggeschoten, mijn zenuwen en aders waren door. Dat hebben ze in een Tilburgs ziekenhuis allemaal aan elkaar moeten zetten.' Oomens heeft zijn handen daardoor nog, maar die functioneren niet goed meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Foto's? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hij bloedde dood en dacht niet: "ZIEKENHUISSS!", maar "WAAR IS HET FOTOTOESTEL?" Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Ja die van Saddam ook, althans ik dacht dat ik dat las op nu.nl I am the 1%. ![]() |
|
quote: Jammer. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Er zijn genoeg foto's met veel bloed op internet te vinden. Ga maar naar vampirefreaks ofzo ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Westermoskee twee keer zo duur De Westermoskee in Amsterdam blijkt twee keer zo duur uit vallen als is gedacht. In plaats van negen miljoen euro kost het gebedspand ruim achttien miljoen euro. Dat maakte voorzitter Fati Ucler Dag van de stichting bekend die de bouw van de moskee beheert. Eerder werd al duidelijk dat de bouw al de nodige vertraging had opgelopen. De exacte kosten van het gebedshuis zijn nog niet bekend gemaakt. De oorzaak van de misrekening zou een slechte boekhouding zijn. De onderhandelingen met de aannemer moeten nog beginnen. In de Westermoskee moet ruimte komen voor een gebedsruimte, een sociaal cultureel centrum en bedrijfsruimtes. ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Net zoals elke kerk .... ![]() |
|
18 MILJOEN? ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Kerken horen meer bij Nederland dan een Moskee. En ook dat kerkgeld is zonde. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hannibal Lecter returns. ![]() quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Tsja, wat is Nederland nu nog? De Nederlanders willen geen Nederlander meer zijn, dus wat voor waarde heeft het nog voor die weinigen die wel Nederlander willen zijn? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Geluk bij een ongeluk dat ie geen handballer is. quote: Nederlanders willen geen Nederlanders meer zijn? Hoe kom je hier dan bij ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Is het niet zo dat door de scheiding van kerk en staat er geen belastinggeld in de moskee gestoken mag worden? Hooguit subsidie voor het cultureel centrum dat zich in het gebouw bevindt, toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote:Zo zou het idd moeten zijn. Naar mijn mening moet iedere geloofsgemeenschap zelf voor de kosten van hun onderdak opdraaien; Ook christelijke voor hun kerken. Echter is die regeling van scheding van religie en staat in Nederland niet in de (grond)wet vastgelegd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Nationalisme, of het gevoel Nederlander te zijn, leeft niet meer zo onder de Nederlanders. 'Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.' is het hedendaagse motto. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Maar dat is toch bij uitstek iets Nederlands? ![]() |
|
quote:Ja, het is iets Nederlands, maar het maakt niet Nederlander. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-01-2007 23:16] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik dacht dat dingen die Nederlands waren juist Nederlands maakten? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Gabbermuziek is ook iets Nederlands, maar maakt het je Nederlander? Maar het gehele 'doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg' principe is juist bedoelt om te neutraliseren. Om 'Nederlander' te zijn, moet je je als een typische Nederlander profileren. Hoe en wat, dat staat natuurlijk open voor discussie, maar als je overal 'gewoon' doet, gedraag je je natuurlijk niet als een Nederlander. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
De wereld wordt steeds kleiner, daarom zien mensen dat het een beetje suf is om je zo vast te klampen aan je eigen kleine cultuurtje. (zeker als je er niets voor hebt hoeven doen, maarja dat is weer een andere kant van het verhaal) I am the 1%. ![]() |
|
quote:Wat een bullshit. Jij bent metalhead, volgens jouw theorie kan dat niet in de huidige 'kleine wereld'. Peop!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |