![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goed nieuws. Nogal simpel waardoor je jezelf afvraagt, waarom nu pas? quote: quote: Bestel de folie hier. Nanotechnologie voor E9,99? ![]() |
|
hehe wat een bullshit dat van die straling. straling omzetten naar andere straling ![]() Je moeder. ![]() |
|
Dus toch een rot appeltje bij rechts. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ellemieke Vermolen en Jan Smit uit elkaar anp | Gepubliceerd op 19 december 2006, 16:41 Laatst bijgewerkt op 19 december 2006, 16:47 AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke Vermolen en de Volendamse zanger Jan Smit zijn uit elkaar. Dat heeft SBS6 dinsdag meegedeeld. Vermolen vertelt dinsdagavond in Shownieuws, waar ze werkt als presentatrice, haar kant van het verhaal. De twee waren sinds enkele maanden een stel. Vermolen (30) en Smit (20) hebben samen besloten hun relatie af te breken, wegens te drukke agenda's. ,,We hebben gisteren met z'n tweeën lang gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd hebben om echt wat op te bouwen. Je kunt geen goede basis voor een relatie leggen als je elkaar zo weinig kunt zien'', aldus de presentatrice. Ze benadrukt dat Jan en zij als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Wat sneu voor Jan.hahaha weer 1 op het lijstje van de hoer van het Gooi. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:Men is goed op de hoogte van het Nederlandse recht. Niet bwezen = niet schuldig bevonden dus mag je ook niet verkondigen dat hij het gedaan heeft. Om links te pesten heeft Graus volgende keer mijn stem. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hahaha, ben je op je pik getrapt ofzo? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ah, met een duitse naam weet je eigenlijk al meteen wat je in huis haalt, dus zo raar vind ik het eigenlijk niet. ![]() |
|
Ik word anders nooit (met opzet) geslagen door mijn vriendin. ![]() (ooit een keer een verschrikkelijk hard knietje in de zak gehad, toen ze wat onrustig sliep... maar verder niets ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ik mag haar wel ... ![]() |
|
quote: Ohhhhhhh cupido laaaat me toch met ruuuuuuuuuuuust! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
LAAAWLLL!!! ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-12-2006 17:18] Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dus je hebt er wel 1 ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-12-2006 17:23] ![]() |
|
quote: Lijkt me wel [edit: dat ik inhoud heb dus ![]() Maar we zijn offtopic. ONTOPIC SPEC EN LAIN ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-12-2006 17:27] Bruce Banner ![]() |
|
quote: quote: wtf, het klopt allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-12-2006 17:29] ![]() |
|
quote:Dat is waar ![]() ![]() |
|
quote:Was dat van dezelfde site? ![]() |
|
Samir A. in hongerstaking VUGHT - De recent veroordeelde terrorist Samir A. is sinds dinsdag in hongerstaking gegaan. Hij verzet zich tegen het feit dat de terroristenafdeling van de gevangis in Vught waar hij nu verblijft, een gezamenlijke afdeling voor mannen en vrouwen is. De advocaat van A., Victor Koppe, bevestigt de hongerstaking van zijn cliënt vrijdag. Volgens hem is het verblijven op een gemengde afdeling tegen de geloofsovertuiging van A. Op dit moment zijn er twee vrouwen op die afdeling en dat leidt tot grote onderlinge spanningen, aldus Koppe. ![]() |
|
Paar weken, dan zijn we er van af. ![]() ![]() Succes Samir, je kan het ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:aanslag plegen kon ie ook nei .. ![]() |
|
Kerstman sterft aan hartaanval Uitgegeven: 22 december 2006 13:49 Laatst gewijzigd: 22 december 2006 13:52 LONDEN - Kinderen uit de Schotse plaats Dundee hebben de schrik van hun jonge leven beleefd toen de plaatselijke kerstman voor hun ogen neerzeeg en zijn laatste adem uitblies. De 82-jarige man, de vroegere directeur van een rederij, kreeg bij het uitdelen van cadeautjes een hartaanval. Pogingen om hem te reanimeren waren tevergeefs, meldden Britse media vrijdag. Sinterklaas über allesch ![]() ![]() |
|
Die kinderen SCARRED FOR LIFE! ![]() |
|
quote: quote: hehe ja k geloof er ook niet veel van. de zon straalt ook heel veel en gewoon licht zou dan ook schadelijk moeten zijn. maar straling omzetten naar andere straling is niet zo bijzonder. dat gebeurt best veel met gewoon licht wordt er ook veel omgezet naar warmte straling. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Suck my piss ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |