![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier idem, ik drink vrijdag, zaterdags en zondags tot in de vroege uurtjes, en zo nu en dan donderdag's ook. Against God and Government ![]() |
|
rofl. 'jongeren' denken dat er er minder alcohol in mixdrankjes zitten dan in werkelijkheid het geval is. Hoeveel procent van de ondervraagden maakt 'de jongeren'? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-01-2007 16:32] ![]() |
|
quote: Leuk dat ze wat doen, maar misschien zou het beter zijn gewoon duidelijk te maken dat stenen op mensen gewoon uberhaupt niet kan... ![]() |
|
Straks gaan ze stenen naar Duitsers gooien... ![]() ![]() |
|
pfff, dus als je iemand een steen aan de kop joekeld moet je gelijk maar met een reisje mee ![]() Against God and Government ![]() |
|
Vroegâh kreeg je een enkeltje Goelag/Auschwitz ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Against God and Government ![]() |
|
LOL! Nou lekker dan... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote: Het gaat niet om de reis, het gaat om de bestemming. Ik denk dat de boodschap duidelijker is als je op zo'n plaats geweest bent. Zeker als jonger persoon enzo... ![]() |
|
quote: Ware woorden ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Eén op drie Nederlanders in 2050 allochtoon Uitgegeven: 8 januari 2007 10:42 Laatst gewijzigd: 8 januari 2007 10:52 AMSTERDAM - De Nederlandse bevolking bestaat in 2050 voor bijna een derde uit allochtonen. Uit een prognose van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) blijkt maandag dat Nederland over ruim veertig jaar nog twaalf miljoen autochtone inwoners telt. Dat zijn 1,2 miljoen minder autochtonen dan nu. Het aantal allochtonen groeit in die tijd juist met ruim 1,6 miljoen. Inkrimpen Het inwonertal van Nederland groeit nog tot 2034. Daarna krimpt de bevolking als gevolg van vergrijzing en een laag geboortecijfer. In 2050 zal de omvang van de bevolking vierhonderdduizend mensen groter zijn dan nu. Die groei komt volgens het CBS geheel voor rekening van allochtonen. Op dit moment telt Nederland 1,7 miljoen niet-westerse allochtonen. In 2050 zijn dat er naar verwachting 2,7 miljoen. De groep westerse allochtonen neemt in die tijd toe van 1,4 miljoen naar 2,1 miljoen, stellen de onderzoekers. Generaties De toename van niet-westerse allochtonen komt vooral voor rekening van de tweede, in Nederland geboren, generatie. Bij westerse allochtonen, vooral afkomstig uit de Europese Unie, gaat het veelal om immigranten van de eerste generatie. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Met recht aan de naam 'chopper': Onthoofdingen door crash he icopter Door een crash van een helikopter nabij een restaurant in het Zuid-Franse Villeneuve zijn zondag drie mensen om het leven gekomen. Twee slachtoffers werden onthoofd toen de wentelwiek neerkwam. Op de plek van het ongeval werd door de brandweer later ook een derde lichaam ontdekt. De helikopter, met een piloot en vier passagiers aan boord, raakte door een nog onbekende oorzaak in de problemen boven de parkeerplaats van een restaurant waar de passagiers hadden gegeten. Alle vijf overleefden de klap. De twee personen die werden onthoofd waren de ouders van een vijfjarig meisje, waarmee ze samen op de parkeerplaats liepen. Het meisje zag de ouders voor haar ogen sterven. De identiteit van het derde slachtoffer was zondagavond nog niet bekend. "The helicopter crashed on to parked cars close to the restaurant. The little girl cried out, ‘My daddy doesn’t have a head any more’" www.timesonline.co.uk/article/0,,13509-2536659,00.html The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
NP: Dismember - I Saw Them Die ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
een plaat voor je kop, wat doe je er aan? Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Waarom ken ik nou geen joden? Ik wil ook wel een dagje naar Amsterdam. ![]() @Audio: ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Lokale diamantzaak ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Mogen parlamentariërs van een vreemde macht zich zomaar mengen in de politiek van een andere, soevereine staat? Ik hoop dat die lelijke pot een forse veroordeling aan de broek krijgt. Mogen mensen met een stafblad in de Tweede Kamer zitting nemen trouwens? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Gezien de SP en GL fracties zou men vermoeden van wel. Een rijkelijk AIVD dossier doet er ook niet toe. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Senator Pormes FTW!!! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Die speelt gewoon graag met treintjes ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Ja. Je recht daarop moet je speciaal ontnomen worden als rechterlijke straf. Niet erg democratisch trouwens. ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Als tweede kamer lid heb je toch een belangrijke functie? Wat doet die teef dan met haar dikke reet in Schotland? En wie betaald dat? De werkende man zeker weer. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |