|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
meningen? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-08-2004 13:10] Trieste gast |
|
saai doch wel leuke stukken af en toe niet mijn stijl... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2002 17:48] Je moeder. |
|
hard, snel.. Verder niet echt mee bekend ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Download tips: Christhammer Stormgods unbound Smoldering in exil Genghis kahn Trieste gast |
|
quote: Ik vind juist dat het heel erg goed inelkaar zit. Trieste gast |
|
Ik vind persoonlijk die stem wel lekker smerig (smiletje met smerige stem) Black Metal ist krieg :-) |
|
nah... Tis hard en snel, maar na 2 nummers heb ik het wel gehoord |
|
angel corpse is dood Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: tell me something new........ Suck my piss |
|
ik constateer een feit Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ANGEL CORPS IS ZAAAAAAAAAAAALIG!!! --edit-- wat minder smilies mag ook wel. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 07-07-2002 15:11] |
|
quote: Er komt postuum een live cd uit; ik heb em al (dacht eerst dat het een superbootleg was): DEATH DRAGONS OF THE APOCALYPSE --edit-- wat minder smilies mag ook wel. [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 07-07-2002 15:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ach jah boeiuh! Ik schijn ook dood te zijn... En oh ja Angel Corpse draag ik dus een zeer warm hart toe. Ik voel met die lui mee! Unity? Metal OK! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 07-07-2002 3:12] |
|
quote: Tja, jij bedenkt als een wilde nieuwe riffs? Oude riffs zijn toch beter! |
|
NP: ANGEL CORPSE _ WOLFLUST Angel corpse heerst...! Suck my piss |
|
ik ken het niet heel erg goed, maar een paar nummer zijn idd wel aardig. het nummer Begotten (through Blood and Iron)is een heerschnummer ach, er zijn al zoveel bands als Angelcorpse, niet echt een gemis dat ze weg zijn, de opvolger is Diabolic. |
|
euh! angel corpse vin ik toch ff heeel wat toffer. Die drummer van diabolic kan niet normaal met zn DB omgaan....en angelcorpse is echt wel anders dan diabolic Suck my piss |
|
het riffpersen is zowat hetzelfde, en de vocalen zijn ook in hetzelfde straatje. maarja, zo als ik al zei, ik ben niet echt een Angelcorpse kenner, slechts een paar nummers, en wat ik daaruit opmaak, is dat Diabolic er sterk op lijkt. |
|
Goede muziek, produktie past er goed bij. Christhammer vind ik een superdik nummer. |
|
quote: "Riffpersen"? Wat is dat? Zit er dan iets overdwars of zo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Angelcorpse is vet! Trieste gast |
|
quote: precies |
|
quote: Oh je bedoelt middenrifpersen Maarruh serieus; wat bedoelde je ermee? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hebbenz e een keer live gezien ja kon de nummers niet van elkaar onderscheiden hehe |
|
quote: Als ze een nummer hebben, nemen ze een riff, en die spelen ze een stuk of 500 keer in een nummer, en dat doet Diabolic ook. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |