IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Provinciale Statenverkiezingen - 7 maart 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 22:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hij was mijn nummer 1 bij de 'grootste Nederlander aller tijden' verkiezingen. *zwijmel*


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 22:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 22:42 schreef Misanthrope het volgende:
Hij was mijn nummer 1 bij de 'grootste Nederlander aller tijden' verkiezingen. *zwijmel*
Mijn twee. Een had ik Anne Frank.
























Of misschien van Oranje Nassau.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 22:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Lafjes, lafjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2007 16:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik hoorde gisteren dat er met de provinciale staten een nieuwe rechtse partij meedoet in de trant van PVV en EenNL.
Duidelijke zaak waar mijn stem heengaat. Want op de SGP stem ik liever niet en de VVD kan voorlopig naar mijn stem fluiten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-01-2007 20:49 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nog meer van die gasten, hoeveel van die kneuzenclubjes gaan er nog komen?


Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-01-2007 13:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik hoorde Wilders anders vanmorgen op de radio vertellen dat zijn partij voor de verdere inperking van de vrijheid niet gaat meedoen aan de PS verkiezingen. Ze kregen het niet voor elkaar een goede ploeg kandidaten te vinden in alle provincies en ook het samenstellen van goede programma's wilde niet echt vlotten en dus is besloten van deelname af te zien om "LPF-achtige toestanden te voorkomen".

Het vestandigste wat ik Geert in eeuwen heb horen zeggen



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2007 14:08 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zover ik heb begrepen is de reden niet dat ze niet genoeg capabele kandidaten konden vinden, maar dat ze wilden voorkomen dat kandidaten die zich niet bewezen hebben in de politiek de PVV zien als een middel om op het pluche te komen, zonder dat ze de PVV echt steunen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 11:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nou, stemmen vandaag kinders



spectre
Usericon van spectre
Posted 07-03-2007 11:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

oja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 07-03-2007 11:07 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2007 13:44 schreef Judge M. het volgende:
Ik hoorde Wilders anders vanmorgen op de radio vertellen dat zijn partij voor de verdere inperking van de vrijheid niet gaat meedoen aan de PS verkiezingen. Ze kregen het niet voor elkaar een goede ploeg kandidaten te vinden in alle provincies en ook het samenstellen van goede programma's wilde niet echt vlotten en dus is besloten van deelname af te zien om "LPF-achtige toestanden te voorkomen".

Het vestandigste wat ik Geert in eeuwen heb horen zeggen


Het enige verstandige ooit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2007 11:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 11:05 schreef Judge M. het volgende:
Nou, stemmen vandaag kinders


Neuh.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 07-03-2007 11:17 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Zo, braaf naar het bejaardentehuis gehuppeld om te stemmen. Liep niet echt storm daar, ik was de enige


Verrassend triviaal


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 07-03-2007 11:20 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik ga ALS ik ga stemmen rond een uurtje of 6..
Ik moet in een gymzaal stemmen hehe, gelukkig is dat maar 3 min fietsen.


Het is de lichtinval ;')


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-03-2007 11:26 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ga zo mijn plicht doen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2007 11:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

VVD Knopje is gedrukt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2007 11:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Snap ik het nou goed. (Ik houd me er niet zo mee bezig inderdaad.)

Het is nu een beetje het idee dat we voor wat tegenwerking in Den Haag gaan stemmen?

Is het dan de bedoeling dat:

A. Mensen die de laatste verkiezingen op partij A hebben gestemd nu op partij B stemmen?

B. Mensen die de laatste keer niet hebben gestemd nu wel gaan stemmen (Liefst op een partij die nu niet in de kamer zit) en de rest van de mensen thuis blijft. Het kan er namelijk mij mij niet in diat laatst genoemden nu opeens supporter zijn van een andere club.


quote:
Op 7 maart 2007 11:26 schreef Nix het volgende:
Ik ga zo mijn plicht doen.



RECHT!!! Geen plicht.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2007 11:31]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 07-03-2007 11:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 11:30 schreef XXL het volgende:
Snap ik het nou goed. (Ik houd me er niet zo mee bezig inderdaad.)

Het is nu een beetje het idee dat we voor wat tegenwerking in Den Haag gaan stemmen?

Is het dan de bedoeling dat:

A. Mensen die de laatste verkiezingen op partij A hebben gestemd nu op partij B stemmen?

B. Mensen die de laatste keer niet hebben gestemd nu wel gaan stemmen (Liefst op een partij die nu niet in de kamer zit) en de rest van de mensen thuis blijft. Het kan er namelijk mij mij niet in diat laatst genoemden nu opeens supporter zijn van een andere club.





RECHT!!! Geen plicht.




Het feit dat ik een recht daartoe heb is het voor mij een plicht.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-03-2007 11:39 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

SP gestemd, in een vrijwel leeg stemlokaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 07-03-2007 11:39]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 11:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2007 11:30 schreef XXL het volgende:
Snap ik het nou goed. (Ik houd me er niet zo mee bezig inderdaad.)

Het is nu een beetje het idee dat we voor wat tegenwerking in Den Haag gaan stemmen?

Is het dan de bedoeling dat:

A. Mensen die de laatste verkiezingen op partij A hebben gestemd nu op partij B stemmen?

B. Mensen die de laatste keer niet hebben gestemd nu wel gaan stemmen (Liefst op een partij die nu niet in de kamer zit) en de rest van de mensen thuis blijft. Het kan er namelijk mij mij niet in diat laatst genoemden nu opeens supporter zijn van een andere club.
Dat mag je helemaal zelf beslissen

Persoonlijk hou ik niet zo van dat strategisch gestem.



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 07-03-2007 11:43 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Geen idee wat ik ga stemmen..

Zo even rondkijken of wat websites.


Het is de lichtinval ;')


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-03-2007 11:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 11:43 schreef Judge M. het volgende:
Dat mag je helemaal zelf beslissen



Joh.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-03-2007 12:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Volgens mij wordt dit echt een dramatische opkomst.

Maar goed ik wandel zo op weg naar de gym wel langs het VVD knopje. (bij gebrek aan beter)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 07-03-2007 12:03 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 12:02 schreef Argus het volgende:
Volgens mij wordt dit echt een dramatische opkomst.

Maar goed ik wandel zo op weg naar de gym wel langs het VVD knopje. (bij gebrek aan beter)

edit

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 07-03-2007 12:03]


Het is de lichtinval ;')


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-03-2007 12:04 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 11:43 schreef Judge M. het volgende:
Dat mag je helemaal zelf beslissen

Persoonlijk hou ik niet zo van dat strategisch gestem.


Leg me dan eens uit wat voor jou wel beslissend is?

Het charisma van persoon A of persoon B of datgene waar hij voor staat. Als persoon A iets wil doen tegen dingen die nu in Den Haag besloten worden (Dingen waar jij je niet in kunt vinden) en jij stemt op die persoon ( Wat waarschijnlijk het geval gaat zijn) stem je toch strategisch, jongen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-03-2007 13:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zometeen richting een extra VVD stem.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen