![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mijn twee. Een had ik Anne Frank. Of misschien van Oranje Nassau. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Lafjes, lafjes. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ik hoorde gisteren dat er met de provinciale staten een nieuwe rechtse partij meedoet in de trant van PVV en EenNL. Duidelijke zaak waar mijn stem heengaat. Want op de SGP stem ik liever niet en de VVD kan voorlopig naar mijn stem fluiten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Nog meer van die gasten, hoeveel van die kneuzenclubjes gaan er nog komen? Against God and Government ![]() |
|
Ik hoorde Wilders anders vanmorgen op de radio vertellen dat zijn partij voor de verdere inperking van de vrijheid niet gaat meedoen aan de PS verkiezingen. Ze kregen het niet voor elkaar een goede ploeg kandidaten te vinden in alle provincies en ook het samenstellen van goede programma's wilde niet echt vlotten en dus is besloten van deelname af te zien om "LPF-achtige toestanden te voorkomen". Het vestandigste wat ik Geert in eeuwen heb horen zeggen ![]() ![]() |
|
Zover ik heb begrepen is de reden niet dat ze niet genoeg capabele kandidaten konden vinden, maar dat ze wilden voorkomen dat kandidaten die zich niet bewezen hebben in de politiek de PVV zien als een middel om op het pluche te komen, zonder dat ze de PVV echt steunen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Nou, stemmen vandaag kinders ![]() ![]() |
|
oja ![]() ![]() |
|
quote: Het enige verstandige ooit ![]() ![]() |
|
quote: Neuh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zo, braaf naar het bejaardentehuis gehuppeld om te stemmen. Liep niet echt storm daar, ik was de enige ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik ga ALS ik ga stemmen rond een uurtje of 6.. Ik moet in een gymzaal stemmen hehe, gelukkig is dat maar 3 min fietsen. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik ga zo mijn plicht doen. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
VVD Knopje is gedrukt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Snap ik het nou goed. (Ik houd me er niet zo mee bezig inderdaad.) Het is nu een beetje het idee dat we voor wat tegenwerking in Den Haag gaan stemmen? Is het dan de bedoeling dat: A. Mensen die de laatste verkiezingen op partij A hebben gestemd nu op partij B stemmen? B. Mensen die de laatste keer niet hebben gestemd nu wel gaan stemmen (Liefst op een partij die nu niet in de kamer zit) en de rest van de mensen thuis blijft. Het kan er namelijk mij mij niet in diat laatst genoemden nu opeens supporter zijn van een andere club. quote: RECHT!!! Geen plicht. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-03-2007 11:31] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het feit dat ik een recht daartoe heb is het voor mij een plicht. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
SP gestemd, in een vrijwel leeg stemlokaal. [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 07-03-2007 11:39] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Dat mag je helemaal zelf beslissen ![]() Persoonlijk hou ik niet zo van dat strategisch gestem. ![]() |
|
Geen idee wat ik ga stemmen.. Zo even rondkijken of wat websites. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Joh. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Volgens mij wordt dit echt een dramatische opkomst. Maar goed ik wandel zo op weg naar de gym wel langs het VVD knopje. (bij gebrek aan beter) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: edit [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 07-03-2007 12:03] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Leg me dan eens uit wat voor jou wel beslissend is? Het charisma van persoon A of persoon B of datgene waar hij voor staat. Als persoon A iets wil doen tegen dingen die nu in Den Haag besloten worden (Dingen waar jij je niet in kunt vinden) en jij stemt op die persoon ( Wat waarschijnlijk het geval gaat zijn) stem je toch strategisch, jongen? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Zometeen richting een extra VVD stem. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |