|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Albert Verlinde zal je dankbaar zijn |
|
quote:je mag maar 1 keer stemmen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
---- Overeenkomst ---- Partij voor de Dieren SP GroenLinks Leefbaar Zuid-Holland Nieuw Rechts PvdA VVD ---- geen overeenkomst ---- CDA D66 Fortuyn Lokaal Zuid-Holland SGP Islam Democraten ChristenUnie Jemig! |
|
quote:Ik denk het niet, want hoe meer stemmen z'n bipsmaatje krijgt, hoe groter de kans dat hij minder thuis is. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 07-03-2007 13:22] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dus als ik VVD stem, heeft de VVD toch 1 extra stem. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Bij Stemwijzer komt bij mij Gelderland Lokaal er het beste uit, daarna CDA en VVD. Gelderland Lokaal heeft een paar standpunten waar ik het totaal niet mee eens ben dus die wordt het niet, nu nog ff twijfelen over die andere 2, heb nog ff de tijd. |
|
ah shit, stemmen, bijna vergeten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Krijgen ze nog meer stemmen dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CDA en Fortuyn komen bij mij als 1&2 eruit.. Het is de lichtinval ;') |
|
*stemmetje SP* Inter faeces et urinam nascimur |
|
Niemand in Gelderland NVU bovenaan? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Nee...derde van onder! |
|
quote: Grappig dat dat kan, CDA is bij mij als tweede maar Fortuyn 4e van onder... Rare stemwijzer |
|
quote: Ik had voor de grap de stemwijzer voor gelderland ingevult en daar kwamen ze op 3 uit Partij van de dieren op 1 en cda 2 "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De SP heeft er ook weer een stem bij. |
|
Uit PROTEST heb ik gestemd op de PvdA... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Die mag je uitleggen |
|
ik stem CDA denk ik.. Het is de lichtinval ;') |
|
Voor het eerst in mijn leven blanko. |
|
Wat een twijfels, een dictatuur is zoveel makkelijker |
|
quote: Waarom dat? Het is de lichtinval ;') |
|
Omdat Geert het zo gewild heeft. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |