|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik mocht deze keer zelfs twee keer stemmen Hatsjikidee! |
|
mn tante stond bij de 2e kamerverkiezingen van balkie 3 ook voor cda op de lijst. boeiend Je moeder. |
|
quote:En dan zijn de uitslagen van de grote gemeenten nog niet eens binnen |
|
Vooralsnog blijkt de SP op 12 uit 75 zetels uit te komen. Dat betekent dat er evenveel of iets minder mongolen hun stem uitgebracht hebben als tijdens de TK verkiezingen. Dat is toch niet zo schokkend? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nee. Suck my piss |
|
Ook zó schattig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
quote:Eindhoven de gekste... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:en dat stemhokje stond op hem edit: ik moet slapen denk ik.. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-03-2007 0:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
VVD de grootste in Noord-Holland. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En Gelderland?? Ik kan het even zo snel niet vinden.. Het is de lichtinval ;') |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Grr... opkomst gelderland: 56.5% Het is de lichtinval ;') |
|
quote: was een stembureau op het station ede-wageningen. opkomst genoeg daar, file tot op het peron voor mensen die zo nodig moesten stemmen voordat ze naar hun werk gingen "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: WTF op het station?? Waarzo? Bij de bewaakte fietsenstalling of wat? Het is de lichtinval ;') |
|
CDA en VVD de grootste in zuid-holland. Ik zie het probleem niet zo, hoewel ik het op genoeg punten ook oneens ben met beide partijen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: tussen spoor 3 en 4 in, achter de koffie tent "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
haha triest dan.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: tja. erger vond ik de 'rode krant', zowel op station ede-wageningen als arnhem een groep wazige figuren die je keer op keer om de 5 meter lastig vallen met zo'n krant. gewoon ophoeren, ik wil rustig mijn koffie op drinken en mijn peuk roken [Dit bericht is gewijzigd door Der_Ries op 08-03-2007 1:23] "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote:Emigreren? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En dat was een stem naar de VVD. Moet toch iets. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
niets niet niemand! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |