|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Geert wist niks over Ruimtelijke Ordening te zeggen, heeft niks met de Islam te makne, dus doet hij maar niet mee. |
|
GroenLinks VVD ChristenUnie SP CDA D66 ONS Flevoland/VSP Partij voor de Dieren PvdA SGP hoe groot kan een verschil tussen nummer 1 en 2 zijn?? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Dat heeft hij wel: geen nieuwe moskeeen Maar je hebt gelijk. Veel verder dan dat komt hij inderdaad niet. |
|
quote: Weten die mensen wel hoe een buitenlander er uit ziet dan ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Volgens mij haast niet. Of er moet er eentje meevoetballen bij de tegenpartij van de plaatselijke voetbalclub. De enige die ik daar ken is geadopteerd en praat het plaatselijk dialect volmondig mee. |
|
quote: heh-heh, hij is ook erg flauw. De oppositie heeft zich zo schandalig gedragen de afgelopen weken, dat ik uit protest stem op de regeringspartij om ze een kans te geven. 1 van de zaken waaraan ik me het meest ergerde is de SP en de VVD die lopen te brullen dat ze de "bos-belasting gaan veto-en". Er ligt nog geen wetsvoorstel op tafel en ze zijn blijkbaar al tegen. Het ergst is de SP die altijd voorstander is geweest van de afschaffing van de eerste kamer. Nu komt het blijkbaar wat beter uit om het kabinet eens lekker dwars te gaan zitten in de senaat. Opsodemieteren! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Het enige wat de SP wil is 'nee' schreeuwen, en het maakt ze niet uit waar. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ook gestemd Ik vind dat als je niet stemt, je ook niet mag zeiken op de politiek. Over het verschillend stemmen op Den Haag en in je provincie... Landsbelang en Provinciaal belang hangt wel met elkaar samen, maar er komen zo af en toe nog wel heel erg nuttige ideeën uit het provinciaal bestuur. En om maar even heel afgezaagd op te merken, onze overgrootouders hebben hard gevochten voor ons stemrecht, beetje jammer als je dat dan weer verkwanseld En da's mijn persoonlijke mening, overigens. Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
Mooi Utrecht is het geworden. Wat zal Utrecht mooi worden de komende jaren |
|
Met frisse tegenzin maar gestemd dit keer. D666 it is... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:NIETUS!! Ook gestemd inmiddels. |
|
quote: Zo heb je daar de (...) en natuurlijk de bekende (...), niet te vergeten de kwestie (...). Damn, wat nuttig! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Het tocht. Iemand heeft ergens een open deur gelaten medunkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zo, Groen Links heeft er ook weer een stem bij. De mensen van het stemlokaal keken nogal verbaasd op toen ik binnen kwam wandelen, volgens mij zitten ze zich daar behoorlijk dood te vervelen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik was nummer 493. Dat valt me toch niet tegen |
|
|
|
quote: Tsja, ik nummer 148. Maar dat is het nummer wat op mijn oproepkaart stond. Ze hebben niet gezegd hoeveel mensen er al voor mij hadden gestemd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij bent natuurlijk voor het behoud van een duister Groningen! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Volgens mij ben ik de eerste CU-stemmer hier en gaat dat me niet in dank afgenomen worden |
|
Oh ja. |
|
VVD +1 |
|
quote: +1 |
|
MOOI UTREG Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Utreg wordt eg moi! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |