![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Is die Verbannten.. goed ja? Zit er nog steeds veel mannestem in? DIe vond ik bij hen altijd zo storend .. ![]() |
|
Hmm eens sjekke dan ![]() |
|
*verveel modus aan* *gaat ook maar een lijstje maken* iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Jenje, heb je die laatste Celtic Frost al eens gehoord? Ik denk dat jij het misschien wel erg gaaf kunt vinden. Gokje ![]() |
|
Nee niet gehoord ![]() |
|
Hij is lomp, langzaam en pompend. Erg Frost maar dan depressiever. Misschien checken dan ![]() ![]() |
|
Misschien idd ![]() ![]() |
|
![]() |
|
thuus eem kieke zullen collega's vast niet waarderen ![]() |
|
quote:Ach ga je gang maar hoor. Geen probleem ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ach, dat je de hele dag het forumvol zit te spammen hoor je ook niks van toch? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:.. ik zit met me rug naar een muur ![]() ![]() ![]() |
|
schopje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: dan zou ik dat toch nog eens rap gaan doen als je verstandig bent. als er wel een duistere, zware doch afwisselende cd is uitgebracht dit jaar..... ![]() |
|
quote: Ok, aangezien Augury niet mag, moet dit hem maar worden: 1. Gadget - The Funeral March 2. Belphegor - Pestapokalypse VI 3. Suffocation - Suffocation 4. Anaal Nathrakh - Eschaton 5. Splitter - En Sorglig Historia 6. Skinless - Trample The Weak, Hurdle The Dead 7. Whorecore - Protection 8. Keep Of Kalessin - Armada 9. Cretin - Freakery 10. Coldworker - The Contaminated Void ![]() |
|
Marty's grote jaarlijst: 01. Black hole/blank canvas - Motorpsycho 02. Broken Social Scene - Broken Social Scene 03. Young machetes - The Blood Brothers 04. Happy Hollow - Cursive 05. Rather ripped - Sonic Youth 06. And the glass handed kites - Mew 07. New comes and goes - Oranger 08. Maelstrom - Jr. Ewing 09. No heroes - Converge 10. C/S - Slowride 11. Mend - De Rosa 12. You are happening - Feverdream 13. A city by the light divided - Thursday 14. We are under reconstruction - The Spirit That Guides Us 15. Saturday night wrist - Deftones 16. Get evens - The Evens ![]() |
|
Held! ![]() ![]() |
|
Tsja, Marty is lid van de Motorpsycho fanclub dus hij zal wel moeten ![]() @Marty: ik moet die plaat toch echt eens een keer van je lenen hoor! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
01 Tool - 10,000 Days 02 My Dying Bride - A Line of Deathless Kings 03 Keep of Kalessin - Armada 04 God Dethroned - The Toxic Touch 05 Enslaved - RUUN 06 Amon Amarth - With Oden on Our Side 07 Slayer - Christ Illusion 08 Kampfar - Kvass 09 Sepultura - Dante XXI 10 Ancient Rites - Rvbicon the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
Volgens mij komt de cd van Wolfmother (die al een paar keer voorbijgekomen is in een jaarlijst) uit 2005. Of mag ie ook nog meetellen voor 2006? ![]() |
|
quote: heel erg 2006 ![]() ![]() |
|
Via Google zie je toch vooral 2005 eigenlijk. Ik ben benieuwd wat NecRobert hier eigenlijk gepost had, maar wat niet te zien is ![]() ![]() |
|
Dat ik er, aangezien ie al een paar keer voorbij is gekomen, vanuit ga dat het een 2006 release is ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Wolfmother was in Australië al in 2005 uit, maar volgens mij in Europa pas in 2006... no text supplied ![]() |
![]() |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |