|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Is die Verbannten.. goed ja? Zit er nog steeds veel mannestem in? DIe vond ik bij hen altijd zo storend .. |
|
Hmm eens sjekke dan |
|
*verveel modus aan* *gaat ook maar een lijstje maken* iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Jenje, heb je die laatste Celtic Frost al eens gehoord? Ik denk dat jij het misschien wel erg gaaf kunt vinden. Gokje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nee niet gehoord |
|
Hij is lomp, langzaam en pompend. Erg Frost maar dan depressiever. Misschien checken dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Misschien idd |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
thuus eem kieke zullen collega's vast niet waarderen |
|
quote:Ach ga je gang maar hoor. Geen probleem Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ach, dat je de hele dag het forumvol zit te spammen hoor je ook niks van toch? spelfout weggehaald... |
|
quote:.. ik zit met me rug naar een muur zien ze nie |
|
schopje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: dan zou ik dat toch nog eens rap gaan doen als je verstandig bent. als er wel een duistere, zware doch afwisselende cd is uitgebracht dit jaar..... |
|
quote: Ok, aangezien Augury niet mag, moet dit hem maar worden: 1. Gadget - The Funeral March 2. Belphegor - Pestapokalypse VI 3. Suffocation - Suffocation 4. Anaal Nathrakh - Eschaton 5. Splitter - En Sorglig Historia 6. Skinless - Trample The Weak, Hurdle The Dead 7. Whorecore - Protection 8. Keep Of Kalessin - Armada 9. Cretin - Freakery 10. Coldworker - The Contaminated Void |
|
Marty's grote jaarlijst: 01. Black hole/blank canvas - Motorpsycho 02. Broken Social Scene - Broken Social Scene 03. Young machetes - The Blood Brothers 04. Happy Hollow - Cursive 05. Rather ripped - Sonic Youth 06. And the glass handed kites - Mew 07. New comes and goes - Oranger 08. Maelstrom - Jr. Ewing 09. No heroes - Converge 10. C/S - Slowride 11. Mend - De Rosa 12. You are happening - Feverdream 13. A city by the light divided - Thursday 14. We are under reconstruction - The Spirit That Guides Us 15. Saturday night wrist - Deftones 16. Get evens - The Evens |
|
Held! |
|
Tsja, Marty is lid van de Motorpsycho fanclub dus hij zal wel moeten @Marty: ik moet die plaat toch echt eens een keer van je lenen hoor! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
01 Tool - 10,000 Days 02 My Dying Bride - A Line of Deathless Kings 03 Keep of Kalessin - Armada 04 God Dethroned - The Toxic Touch 05 Enslaved - RUUN 06 Amon Amarth - With Oden on Our Side 07 Slayer - Christ Illusion 08 Kampfar - Kvass 09 Sepultura - Dante XXI 10 Ancient Rites - Rvbicon the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Volgens mij komt de cd van Wolfmother (die al een paar keer voorbijgekomen is in een jaarlijst) uit 2005. Of mag ie ook nog meetellen voor 2006? |
|
quote: heel erg 2006 |
|
Via Google zie je toch vooral 2005 eigenlijk. Ik ben benieuwd wat NecRobert hier eigenlijk gepost had, maar wat niet te zien is |
|
Dat ik er, aangezien ie al een paar keer voorbij is gekomen, vanuit ga dat het een 2006 release is Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wolfmother was in Australië al in 2005 uit, maar volgens mij in Europa pas in 2006... no text supplied |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |