|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Satyricon gaat winnen.. Satyricon gaat winnen.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat denk ik ook! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Niks mis mee, hebben we iig niet zo;n standaard winnaar hier |
|
quote: Euhm, inderdaad... 2007 belooft alvast mooie momenten!! Hopelijk worden die ook waargemaakt Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Prima, snapte zowieso al niet waarom hij destijds zo enorm afgezeken werd. Hele sterke plaat. Al blijf ik nog steeds hopen op Enslaved! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Hopelijk eindelijk nieuw Down album *wank wank* |
|
Bestaat dat nog? Nog steeds in dezelfde bezetting dan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
1. Daylight Dies - Dismantling Devotion 2. Dol Ammad - Ocean Dynamics 3. Axamenta - Ever-Arch-I-Tech-Ture 4. Katatonia - The Great Cold Distance 5. Moonspell - Memorial 6. Samael - Era One / A Touch of Magic 7. Green Carnation - The Acoustic Verses 8. Wolverine - Still 9. Blackmore's Night - The Village Lanterne 10. Dornenreich - Durch den Traum Daar wilde ik het bij laten. |
|
1. Slayer - Christ Illusion 2. Mastodon - Blood mountain 3. Trivium - The Crusade 4. Ignite - Our darkest days 5. Sadus - Out for Blood 6. Amon Amarth - With Oden On Our Side 7. Iron Maiden - A matter of life and death 8. God Dethroned - The toxic touch 9. Voivod - Katorz 10. Stone Sour - Come What(ever) May 11. Lamb of God - Sacrament 12. Unearth - III - In the eyes of fire 13. Architects - Nightmares 14. Lacuna Coil - Karmacode 15. Tool - 10,000 days [ Top 15 van gemaakt ] Saaiste plaat: Satyricon - Now, Diabolical Aller-grootste teleurstelling: Anaal Nathrakh - Eschaton (Deze endeldarmen mogen ggeneens de veters van Nile of Dimmu Borgir vastmaken ! [Dit bericht is gewijzigd door Zico68 op 05-01-2007 18:46] |
|
pffff...voor iemand die Mastodon in zijn lijst zet heb je zowiezo geen recht van spreken signature |
|
@ Hypnos: Smaken verschillen, gelukkig. Daarnaast hou ik gewoon niet van Anaal ! |
|
quote: ga je nou beweren dat Mastodon een slechte plaat heeft gemaakt? |
|
beweren? das een feit! luister es naar The End en Mnemic, ben je direct mee signature |
|
quote: I know I know, ik kan gewoon niet tegen die plaat en ik hou wel van Anaal signature |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: +Trivium |
|
quote: een DIKKE inderdaad! signature |
|
Vreemd dat Unearthly Trance hier (bijna) nergens staat?! Nochtans een heerlijk ding! mijn lijst: 1 Unearthly Trance -The Trident 2 Aborym -Generator 3 Anaal Nathrakh -Eschaton 4 The Knife -Silent Shout 5 Thralldom -A Shaman Steering The Vessel Of Vastness 6 Textures -Drawing Circles 7 The Mars Volta -Amputechture 8 Watchmaker -Erased From The Memory Of Man 9 Pitbulls In The Nursery -Lunatic 10 Peeping Tom -Peeping Tom 11 Suicide Commando -Bind, Torture, Kill 12 Agalloch -Ashes Against The Grain 13 Tool -10.000 Days 14 Summoning -Oath Bound 15 Amenra -Mass III www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone |
|
quote: De nieuwe platen bedoel je? Nieuwe The End is prima, hoe is de nieuwe Mnemic? |
|
quote: catchy, a-ritmiek is gebleven, klinisch als Linkin Park op een mega-overdosis testesteron met een fuck you naar traditionele melodieën signature |
|
quote: ach kom nou, die laatste van Mastodon is zo slecht niet. Kunnen veel bands nog wat van leren. Zodra een metalband wat bekender wordt is het meteen gedaan met de krediet die ze hebben opgebouwd. Ik begrijp het niet. The End - Elementary is inderdaad erg vet. Beter dan die van Mastodon, nee. Die nieuwe Mnemic valt bij mij in een andere categorie... |
|
ik vond de eerste Mastodon wel hoorbaar, net als bijvoorbeeld Cult Of Luna, maar in hun evolutie zijn voor mij de minder sterke elementen steeds meer naar voor gekomen in de composities. Dan heb ik het Soilwork - Fear Factory - Children Of Bodom - effect. Misschien is het wel een goeie plaat, maar in vergelijking met valt het tegen. En ik kan het album moeilijk een eigen plaats-identiteit geven. signature |
|
Remission is in mijn ogen ook het beste werk, maar dat maakt Blood Mountain nog geen vlug tussendoortje. Anders, dat zeker. Smaken verschillen idd. Master of Puppets en Rust in Peace f.e.lijken toch ook op wat er op de debuutplaten stond van de respectievelijke bands.... |
|
hmmm... ja, niet helemaal imo, maar masters was een verfijning op veel vlakken van ride the lightning. And justice was een ander geluid, en moest Metallica het geluid behouden hebben of de lengte en epiek van and justice dan was het zowiezo een minder-goed album geweest imoren. Daarmee wil ik niet zeggen dat Black album zo denderend was. Megadeth heeft bvb met Risk een kutplaat gemaakt vind ik, maar moest die na Youthanasia gekomen zijn, dan was dat waarschijnlijk anders-gepercipieerd signature |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |