|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Te laaaat! |
|
JAJAJAJAJAJAJ! Snel NECRO! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
SLOTJE! |
|
quote: Van mij wel! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wanneer word de ZM users jaarlijst 2006 gepubliceerd? |
|
Om Hypnos te zieken en omdat de plaat toch wel gegroeid is, zie ik graag Mastodon op mijn lijstje van nummer 9 naar nummer 4 verhuizen! Lekker, zo'n extra uur bedenktijd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: COF staat niet op 1. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zei ik dat het mocht? Ik moet me vergist hebben. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-01-2007 12:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Waarschijnlijk niet 5 minuten na sluitingstijd Bruce Banner |
|
en nu dan? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Jesus wept. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Nee, Mastodon. En terecht. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is die lijst er nou nog niet? kolere wat traag Zenial |
|
Zo, wat een ongeduld hier... Is de lijst al gepubliceerd? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Jups, op de FP. |
|
quote: Ik zie hem niet! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De lijst van de redactie staat er .. van users nog niet |
|
Komt zsm. Is nog behoorlijk veel werk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
pff schiet eens op man ... |
|
Tsssk, Iemand die een beetje handig met excel is had die lijst in twee minuten op de FP kunnen plempen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dus wij moeten ons maar aan een deadline houden en jij niet? Hups, lijst publiceren voor vandaag 14:00... anders wordt je geexecuteerd Zenial |
|
Hihi. Volgens mij heeft hij die lijst al lang klaar en zit hij ons gewoon te sarren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Anders wacht ik nog ff een paar dagen Neh, duurt niet erg lang meer...ik prop de links naar recensies enzo er ook nog bij. Da´s het meeste werk. Weet je wat? Ik neem eerst nog ff een bak koffie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat had je de afgelopen weken toch al lang kunnen doen? quote: Ik ook Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |