|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Post anders eerst alleen even de top 10. Dan interesseert geen hond zich voor de rest van de lijst en doe je dat werk tenminste voor niks Zenial |
|
Wat een commentaar zeg, geduld is een schone zaak.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Geduld is gay en overrated Zenial |
|
Ik had nog zo gehoopt dat iedereen massaal naar de Frontpage zou gaan! |
|
quote: Wat het ook is, het klinkt eng. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Dan weet ik de titels toch nog niet??? Tering zeg, wat een ongeduld hier. Ik neem het maar positief op. Ik zal nog ff de puntjes op de i zetten. Oh nee wacht! Eerst nog een bak koffie! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wees gerust, volgens mij is het meeste gewoon vriendelijk geklier. Dat van mij iig Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hoezo niet?! 't Is slechts opbouwende kritiek hoor *F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5-F5* *Grom* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Doe er ook nog maar een koekje bij. Zo één met chocolade, wat je er eerst tergend langzaam aflikt spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat van mij is uitsluitend onvriendelijk geklier Zenial |
|
oe hij is nou echt bijna af Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zet je 'm eerst een dagje in het CMS voor de goedkeuring van collega redactieleden? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:hm goed idee, maar ... TE LAAT! Hij staat namelijk online! http://www.zwaremetalen.com/nieuws/7387/ZM-users-jaarlijst-2006.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hulde!! Bruce Banner |
|
Uiteindelijk ken ik maar liefst 2 cd's uit de top 50 Volgend jaar doe ik mee |
|
Net werk, robert! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Met Satyricon op nr. 1 is mijn goedkeuring niet meer dan logisch. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Trouwens Hypnos, De heer Chelman heeft ervoor gezorgd dat Mastodon nog nét de top 10 gehaald heeft Ik denk ik zeg het ff Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mijn nummer een Verder kan ik wel leven met deze jaarlijst, alleen hadden Motorhead en Chrome Division wat mij betreft hoger mogen eindigen |
|
Mijn top 5: 1. Behold... The Arctopus - Nano-Nucleonic Cyborg Summoning (rang 198, 30 punten) 2. Negativa - MCD 2006 (rang 166, 46 punten) 3. Lifelover - Pulver (rang 230, 28 punten) 4. Obsidian - Emerging (rang 245, 27 punten) 5. Kayo Dot - Dowsing Anemone with Copper Tongue (rang 137, 54 punten) Jullie hebben allemaal een hoop gemist zie ik! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mooi!! Satyricon op één... Voor de rest heb ik de indruk dat mijn favo's in tegenstelling tot vorig jaar blijkbaar niet zo heeel hoog scoorden... Zal wrsch ook wel te maken hebben met een subtiele smaakwissling van mijnentwege Vr de rest... mooi lijstje!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
.. of jij hebt een beroerde smaak? |
|
NEEN!!!! Vorig jaar was duidelijk mee black-getint bij mij persoonlijk en aangezien het black-plaatjes waren die goed scoorden bij vele mensen hier stonden mijn favo's dan ook hoog in de rangschikking... Nu eerder gekozen vr meer 'melodie' bv. Scar Symmetry en Mercenary... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Jee, dank je, Robert! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |