|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Heb 't niet gezien, maar als je kijkt naar wat de media als feedback weer terug de maatschappij in pompt, vraag ik me af of dit goed is voor de massapsyche van de samenleving. Komt n beetje over als minder bloederige gladiatorenspelen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: De optie om het eerlijk te verdelen komt ook niet in jou op dus. quote: Tuurlijk vind je dat. ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Wat schuift dat? Net overigens ep1 en ep2 gedownload, ik kon het niet laten. Vanavond maar eens proberen tijdens het eten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Enjoy! Gisteren heeft alfa natuurlijk ook al iets gedaan met 1 van die dames. Wild wapperend laken. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 05-10-2016 14:42] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kijken wie de hardste scheet kon laten? Of de langste? [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 05-10-2016 17:28] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Iets met bijtjes en bloemetjes. Ik kom er nog wel een keer op terug. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat proberen ze jou natuurlijk gewoon wijs te maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En ik trap overal altijd in. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik dacht dat die fase van samen scheten laten in bed altijd veel later kwam. Maar Jan zal het wel weten. ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Beter hier in dan in een spijker, toch? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ...niets is wat het lijkt... |
|
Zo, eerste twee eps gezien. JEZUS!!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens mij gaan ze vanavond vechten. Toch weer kijken dus. ...niets is wat het lijkt... |
|
Ja, natuurlijk. Ik vind het nu al jammer dat het over 5 weken is afgelopen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Beetje zwakke aflevering dit keer. ...niets is wat het lijkt... |
|
Sssst, ik moet nog kijken. En Een domper voor RTL 5: het dure vooravondprogramma Get The F*ck Out Of My House slaat niet aan. Met de vierde aflevering dook Nicolette Kluijver donderdag zelfs onder de grens van 200.000 kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na 286.000 kijkers (6 procent), 291.000 kijkers (5 procent) en 237.000 kijkers (5 procent), keken er donderdag nog maar 190.000 kijkers (4 procent). Zelfs RTL 7 trok nog meer bekijks met zijn politiebeelden uit het guldentijdperk. Tsja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tja het nieuwe is eraf he. Verder ook weinig echt boeiende personages of verhaallijnen te ontdekken tot dusver. ...niets is wat het lijkt... |
|
Zou er dan eindelijk weer eens niet gescripte reality te zien zijn? Wel weer eens verfrissend. Neem utopia. We volgen het nog steeds, maar soms ligt het er zo dik bovenop. Vermoeiend, dat gestuur. En niet leuk voor de kijker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik stel voor: Get The F**k Off My Facebook. Één docu-soap losjes gebaseerd op de FB perikelen van Ralph, OWW en Faal. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Met Ralphje erbij genoeg jankscenes in ieder geval, die doen het altijd goed. ...niets is wat het lijkt... |
|
https://www.facebook.com/Get-The-Fuck-Out-Of-My-House-164973417288623/?fref=ts Deze is iig niet echt boeiend. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Die "strip" (er ging niet zo heel veel uit) act vond ik hier iig een dingetje en niet zo'n positieve. Kelere... Je zal er maar zitten. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De keuken maffia. Er kijkt helemaal niemand meer, volgens de kijkcijfers, maar ik smul. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |