|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Een afgewezen kandidaat heeft een bomaanslag gepleegd op het Russische Big Brotherhuis. De man plaatste twee rugtassen vol explosieven voor de ingang van de studio’s. Twee bewakers raakten gewond. De 39-jarige man had al meerdere keren auditie gedaan voor het televisieprogramma, dat is ontwikkeld door John de Mol. Ook zou hij al eerder deelnemers hebben bedreigd. De tassen waren aan het hek bevestigd en werden ontdekt door twee bewakers. Toen ze de zakken verwijderden, kwam één van de tassen tot ontploffing. Eén bewaker moet een hand missen. De ander heeft lichte verwondingen, meldt het Russische persbureau RIA Novosti. De andere tas is onschadelijk gemaakt door de Explosieven Opruimingsdienst. Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sharon. |
|
quote: Goeie zaak ja, iemand die niet alleen maar mooi loopt te zijn. Ze was zelfs aardig onzeker over haar uiterlijk en figuur. Het is haar gegund Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Was onzeker? 1 vat van onzekerheid. Toch weer erg jammer dat het afgelopen is. Paar weken en hup, voorbij. Doe dan maar weer een gouden kooi, dat duurt tenminste lekkerrr langgg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarom was het nou ineens afgelopen? Mijn moeder was afgehaakt dus ik was niet uptodate. Zijn alle geheimen geraden of is het van de buis gehaald? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is afgelopen, omdat het afgelopen is. Gewoon, omdat dat de planning was. edit: de geheimen waren al een tijdje geraden. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 13-05-2011 14:42] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En hoe heeft de winnares gewonnen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dik, natuurlijk. |
|
quote: Door goed haar best te doen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sjeezzz... (hihihihihihi) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik hoop niet dat ze meeleest. Mocht dat wel het geval zijn: Sorry Sharon, ik meende het niet. |
|
Het lijkt me niet bepaald een type voor metalige muziek, dat zal dus wel meevallen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, maar zij dachten dat heel nederland met hun mee keek en dat is overgeslagen, misschien kijken ze nu wel met ons mee. |
|
Hou nou eens op, man! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Onzeker? Me reet. dan wil je toch ook niet met je kop op tv... =) |
|
Misschien is er een connectie tussen onzeker zijn en aandacht willen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik denk dat ze er van te voren niet goed over nagedacht heeft. Zij had een goed geheim, tsunami overleefd. Veel kijkers die daadwerkelijk sms'en voelden met haar mee, omdat het nogal een heftig verhaal was, bijna verdronken, mensen die weg liepen en haar lieten verzuipen. Bijna dood dus. Daar is zij vast op geselecteerd. Maarrr... Ze kwam dat huis binnen en toen ze de andere vrouwelijke bewoonsters zag, dacht ze: kelere, allemaal mooie vrouwen. En ik. Het lelijke eendje. Heeft ze meerdere malen verteld in het huis. De geheimen van die andere waren toch ook wel wat minder heftig, slaapwandelen, hoogbegaafd, opgegroeid in een internaat, neprelatie in het huis etc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
http://www.vkmag.com/videos/videos_jasmina_maakt_van_sloveense_secret_story_een_succes/ Zo kan het natuurlijk ook. Nooit in het origineel, vreemd eigenlijk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hee dit is maf, ik ben in 2007 naar curacao geweest en zat vanmiddag weer eens door mn foto's te neuzen, en jahoor wie hebben we daar... zij was altijd vet dronken Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kan wel even hier, voor zolang. Ben erg benieuwd. Ik wel, ja. http://glamora.ma/2013/09/utopia_wordt_het_wat.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ok. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-09-2013 15:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |