![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
GĂȘnant. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ja, natuurlijk! Ik smul van dit soort tv! Mijn Nick was hier ooit Wansmaak. Die naam droeg ik met trots! Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Opdat wij niet vergeten. Terror Jaap in de gouden kooi. 14 jaar geleden alweer, jeempie. Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Echt nul minuten van die originele Gouden Kooi gezien, hoewel de naam Terror-Jaap me wel bekend is. Dit 'best off' filmpje 1.06 min. volgehouden. Genoeg Gouden Kooi voor de komende 40 jaar maar weer. Winter is coming |
|||||||||
|
Ik heb het niet vol kunnen houden. |
|||||||||
|
Mooie tijden. Hij doet nu mee aan House of Villains. Is ook wel leuk. Op 16 januari 2026 10:17 schreef Hypnos het volgende: het leest heel erg Cartman allemaal XD |
|||||||||
|
quote: Dat voelde voor mij juist als veel te recent. Heb het even gefactcheckt en het was 2007! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Verrek. Ik keek niet goed, nee. Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
|
Christus te paard Wim, heb jij eigenlijk nog wel smaakpapillen? |
|||||||||
|
Nou, inderdaad. Moge hij zijn hart, zijn hart tot in lengte der dagen en jaren, eh, eh, in kokende olie drenkend druipen en van de duivel bezeten. En nog veel en veel erger joh! |
|||||||||
| Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
| Index / Algemeen |