|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zou meedoen. Fucking hardcore! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Als jij meedoet ga ik zeker kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nou zegt mediacourant ook maar wat, maar die kijkcijfers, die liegen er niet om. "Het is uitgesloten dat Get The F*ck Out Of My House een nieuw seizoen krijgt. Het programma scoorde kijkcijfers waar zelfs Ma Flodder in de veertigste herhaling nog haar neus voor ophaalt." http://www.mediacourant.nl/2016/12/get-the-fck-out-of-my-house-roemloos-ten-onder/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Als zelfs de TELEGRAAF het waardeloos vindt! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Verrek... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
http://programma.bnn.nl/dat-wordt-oorlog Dat Wordt Oorlog! Onrecht, honger, conflict, diefstal, manipulatie en foutieve informatie. Als iemand onder de juiste omstandigheden op de juiste knoppen drukt, is iedereen in staat oorlog te voeren. Dat wordt duidelijk in ‘Dat Wordt Oorlog!’. In dit sociale experiment onder leiding van Jan Versteegh worden twee groepen, zonder dat ze het zelf doorhebben, tegen elkaar opgezet. Alles wordt ingezet om afgunst en haat te creëren, zonder dat de beide groepen elkaar ooit hebben gezien. Wat gebeurt er dan wanneer ze voor het eerst met elkaar worden geconfronteerd? Jan Versteegh: “Het is verbijsterend om te zien hoe snel mensen zoals jij en ik tot conflict te drijven zijn. Haat is iets dat altijd onder de oppervlakte sluimert en naar boven komt als er aan de juiste touwtjes getrokken wordt. In zo’n experiment is dat interessant om te doen omdat het mechanisme inzichtelijk wordt gemaakt, maar in de echte wereld zou iedereen van die touwtjes af moeten blijven. In ‘Dat Wordt Oorlog!’ is te zien hoe ontwrichtend het werkt.” De kandidaten in “Dat Wordt Oorlog!’ denken dat ze meedoen aan een realityserie, maar zijn in werkelijkheid onderdeel van een sociaal experiment dat is gebaseerd op het bekende Robbers Cave Experiment. Dit werd in 1954 voor het eerst werd uitgevoerd in de Verenigde Staten. In de Nederlandse versie zijn Jan Versteegh en psycholoog Dr. Jan-Willen van Prooijen de poppenspelers die de teams volgens een gangbaar psychologisch proces tegen elkaar opzetten. Ze gebruiken alles om haat en afgunst tussen de groepen te creëren Alles wat wereldleiders in conflicten in het verleden ook hebben gebruikt. En wat ook vandaag de dag nog steeds de inzet is van vrijwel ieder conflict op de wereld. Dat Wordt Oorlog vanaf 25 april elke dinsdag op NPO3! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Verdeeldheid zaaien is heel makkelijk, ik geloof zes keer makkelijker dan verbinden. Bleek ook al uit het grote racisme-experiment. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Heel vet! edit. het programma [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 25-04-2017 22:37] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kijk je nog steeds naar Utopia, Wim? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
In principe de dagelijkse uitzending, ja. Heb ik iets gemist? [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-08-2017 20:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee. Ik zag het net 20 seconden en ik was het al beu. Vroeg het me daarom gewoon af. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
LOL! We kijken het altijd laat op de avond. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoe houdt je het vol? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik doe iets wel of niet. In dit geval wel. Lastig bij iets zoals dit, wat in principe niet stopt, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Zijn al die wijven in Utopia van die tokkies met afzichtelijke tattoo's? [/vakantieman] [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 26-09-2017 20:04] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, eentje maar, volgens mij. Billy. Of Billiew, wat meer klopt met het plaatje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
In die 10-20 seconden dat het hier daarstraks voorbij kwam zag ik er toch meerdere met tattoo's. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Er is nog een gozer met een beetje lang haar, die heeft ook tattoo's op zijn handen, net als die Billy. Voor de rest, ik check even mijn eega... ... Nee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nou, ik ga het niet nog eens kijken om het te controleren maar ik heb toch zeker weten meer dan 1 vrouw met inkt gezien. Die ene, zal dan die Billie zijn, die stak er wel met kop en schouders boven uit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je hebt de tweeling, die zijn heel jong, geen tatto's. Beau, ex van bas, geen tattoo's. Die nieuwe oudere vrouw, geen tattoos. Madilla, geen tattoo's. Romy, geen tattoo's. Die dikkere chagrijn, geen tattoo's. En billy, wel tattoo's. Van de mannen weet ik alleen van die chipp. En ja, we kijken hier in principe elke dag. Nog steeds. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zie het nu ook sporadisch, en vind het wonderlijk hoe het daar loopt, zo hoorde ik deze week dat ze in principe "failliet" zijn als bedrijf, gaat allemaal niet goed.. Als daar iemand met zijn volle verstand in mee gaat doen, die heeft toch binnen no time een full scale oorlog daar in de benen? Vind ik ook niet |
|
Nieuwe inwoner in Utopia, Baldr. Kwam me al bekend voor en door eega weet ik nu waarom. Hij zat eerder al in get the fuck out of my house. Mensjes, mensjes. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Heeft Truus Tattoo een kopstoot gehad? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lol. Nee, die heeft een Michael Jacksonnetje gedaan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |