|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
En Suffo dit keer met alle negers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Cool, misschien ben ik er wel. Suffocation is natuurlijk altijd dikke poep! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als het goed is komen ze alle twee! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
En als ze niet komen... jaja, dan is het de schuld van XXL! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
hehehe Jeweettoch. Alles is ALTIJD mijn schuld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Beter!!! Wordt het nog vetter dan op Elsrock! |
|
Pffff een half uur maar? Dat is al veel te kort voor een best of. |
|
Niemand durft Bruce Banner |
|
Ah een knuffelfeessie! Mooi! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dan ga ik wel ff koppen: Wordführer, jullie hebben je ook verplicht tot het spelen van nieuw materiaal. Moet ook wel, met alleen een 'best of' was het anders moeilijk geworden zonder intro die 30 minuutjes vol te krijgen! Ben overigens wel benieuwd. Lat hoogleggen is makkelijk, maar dan, jaja, jaja.... haha. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Dan ga ik wel ff koppen: Wordführer, jullie hebben je ook verplicht tot het spelen van nieuw materiaal. Moet ook wel, met alleen een 'best of' was het anders moeilijk geworden zonder intro die 30 minuutjes vol te krijgen! Ben overigens wel benieuwd. Lat hoogleggen is makkelijk, maar dan, jaja, jaja.... haha. Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
2 keer koppen. Denk je wel om je hoofd Roman? |
|
Net een kaartje gekregen, verplicht aanwezig nu |
|
Keihard in zijn reacties die Hödl...... [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 12-02-2007 18:40] |
|
Al hard aan het oefenen voor de spiegel Robin? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Ik ben zeer benieuwd naar het aller eerste optreden in NL van Retarded Noise Squad. Check hun site (www.retardednoise.de) voor onder andere hun merch! |
|
IK kan niet zeggen dat de muziek me dr broek kan bollen. |
|
Prachtig man suffocation en mooi kort bij t huis ] |
|
wou ff checken wie er allemaal gaan. dus laat je maar horen als je gaat want het is toch te hopen dat je genoeg volk krijgt met deze bands. waarom zo nieuwsgierig? help zelf met opbouwen en met stage managing daar.... vandaar. |
|
quote: Het is hier normaal om te roepen.. LIJSTJE! Zonder enige onderbouwing, dan start je dus op de volgende manier (en laat dit een wijze les voor je zijn jongeman ) Lijstje! - MMayo [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-03-2007 21:18] |
|
wou ff checken wie er allemaal gaan. dus laat je maar horen als je gaat want het is toch te hopen dat je genoeg volk krijgt met deze bands. waarom zo nieuwsgierig? help zelf met opbouwen en met stage managing daar.... vandaar. |
|
Lijstje! - MMayo - Lainedil + hele band Bruce Banner |
|
Lijstje! - MMayo - Lainedil - Blastmaster - Nightnurse - gr1mbert - Aphrodite - Wolvolonier |
|
quote: + - Metalhead22 - Hókenman ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |