|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: In de file gestaan, of met opzet een band gemist? Bruce Banner |
|
hij moest op andere lui wachten en toen heeft ie ons gemist |
|
Ach so. Bruce Banner |
|
Wat stond suffocation hard zeg,alles trilde geweldig! |
|
Iemand wat onthouden van ensiferum's setlist? "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Kan het ze morgen even vragen. Maandag heb je hem (als ik het niet vergeet ) Bruce Banner |
|
Had wel verwacht dat Ensiferum wat langer zou spelen zeg Suffication was ook echt bruut. Had het al een keer gehoord volgens mij. Maar deze keer kwam het toch wel iets beter over. Misschien ook omdat het geluid bruut hard stond. You're running in circles |
|
|
|
Hee, dat ben ik; degene met het zwarte haar, links naast de gast vooraan die zo zaadvragend naar Frank's broek kijkt [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-04-2007 12:31] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik was op tijd bij m'n BOB, maar omdat we met z'n vijfen zouden gaan en 3 anderen te laat kwamen, heb ik helaas een band moeten missen. en idem dito de dag er na .... Een lesje voor de volgende keer. |
|
quote: Battle Song hebben ze vrijdag niet gespeeld, geloof ik... Bruce Banner |
|
Lai Lai Hei ook niet, en volgens mij Hero In A Dream ook niet? Kan me niet zo goed herinneren |
|
Hero wel, geloof ik. Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |