|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Girly's? *flauwmodus* www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik weet de laatste keer Suffocation nog toen jij er ook was, iets met Vissenkom, rollen over de grond en rollen over het dak van de parkeergarage.. oh en het missen van de laatste trein Maar nee, ik ga niet weer (zoals bij de Vissenkom) een zooi bands bekijken die ik niet boeiend vind, wachtende tot Suffocation eens begint te speuln. |
|
hahaha... idd. van het weekeinde vroeg ik me af hoe lang geleden dat was. bringer of light had 21:30 uur alweer de trein terug...hehe. einfin: same thoughts, ga ook niet wachten tot pak m beet 22:30 uur... |
|
quote: Hehe Marre die heel hard op me af kwam rennen om te vertellen dat ze rond 23 uur ofzo de laatste trein moest hebben, terwijl het 23.15 uur was Ja dat was een mooi concertje! Veel lui de trein gemist omdat Suffocation maar door bleef spelen tot er een snaar knapte. Ik dacht een jaar of 2 geleden of langer alweer. Nouja, ik hoop voor de bezoekers dat het weer zo'n geweldig optreden zal worden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-03-2007 23:17] |
|
Anders gaan jullie stiekem toch met de NS om biertjes te drinken in Tukkerland. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hehe Nixie durft niet alleen te treinen |
|
Zó waar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
gaan er nog mensen terug naar zwolle of langs zwolle die 1 of 2 mensen mee zouden kunnen nemen? |
|
Iemand enig idee hoe groot die zaal is en of het uitverkocht zal raken? |
|
quote: Vrij groot en neuh.. denk het niet. |
|
Vanavond |
|
gaat iets van 1100 personen in, de vvk cijfesr die ik gister hoorde zeggen me dat het net zo druk word als elke voorgaande editie van Baggerfest. Wel gezellig, maar niet druk. |
|
Heeeej, das waar ook! Hier kan ik natuurlijk ook heen! |
|
quote: +1 |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb wel een rijbewijs. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 30-03-2007 11:14] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vanavond is het zo ver zin in.. vandaag mooi thuis gebleven om een beetje uit te zieken, anders was het vanavond niks geweest. You're running in circles |
|
Hell yeah, zin in man Oude Nile tourshirt aan en beuken met die hap ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Haha, echt waar, nou en? |
|
|
|
quote:Mooi dan kopen we gewoon een kaartje aan de deur . Geen kans gehad naar het GWK te gaan deze week gezien de busmaatschappij het nodig vondt te staken |
|
quote: Je moeder Ik kan ook wel topless gaan, als jij dat wilt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ] |
|
- Lainedil - Blastmaster - Nightnurse - gr1mbert - Aphrodite - Wolvolonier - Metalhead22 - Hókenman - Sdonasa met wat meer tuig. - Meridian - Johnny Twentyfour - murtcelP - 7th Fallen Angel |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |