|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Yeah, weekend! Snel naar huis en dan hier heen! |
|
Over een half uurtje vertrekken, wordt gezellig. Zie je zo murtcelP |
|
Ik moet nog tot 17.30 uur, dus helaasch kom ik wat later aan! |
|
- Lainedil - Blastmaster - Nightnurse - gr1mbert - Aphrodite - Wolvolonier - Metalhead22 - Hókenman - Sdonasa met wat meer tuig. - Meridian - Johnny Twentyfour - murtcelP - 7th Fallen Angel - MrUgly (of M Rugly, zoals Blonde Ruckgod zegt) |
|
Nee, BRG zegt M Rukly toch? Bla |
|
Ja, in deze tijden zeker |
|
Arme Mr. Rukkie Bla |
|
Een echte zm-er merk ik Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
jezzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuuus wat was suffocation vet erg coole lui ook |
|
Yeah. Retarded Noise Squad is ook briljant! Digge vedd humoxolonier backstage! De Hakenwurst ftw! Dude van Suffocation, verrast op den foon-cam gesnapt: Bruce Banner |
|
Beste foto van 2007, nu al |
|
wast laipppuuuhhh? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Een gave avond. Nog nooit geweest daar maar vond het een erg leuke zaal. Jammer dat het geluid niet altijd even geweldig was. Elexorien was ik weer eens te laat, laatste 3 nummers gezien maar die klonken lekker. Retarded Noise Squad was opzich wel grappig. al snel een flinke pit. MDC niet veel van meegekregen. GoD kon me niet boeien. Ensiferum was wel leuk maar ben niet zo bekend met het laatst verschenen album dus kende niet veel. Suffocation was gaaf! |
|
quote: niet normaal zo laip Die lui van suffocation waren ook ultra relaxed |
|
Was een superavond! Mooie zaal, goed betaalbaar bier!! Kwam net na TMDC binnenvallen dusss hier mijn verslagje: - Goddess Of Desire: Gave band, leuke muziek , alleen vond ik die meiden niet een van de knapste(en dat is zacht uitgedrukt), trek dan je riem wat minder strak zodat die vetrollen verborgen blijven..... Voor de rest gave show ook! - Ensiferum: 2 jaar geleden gezien op de AMM, toen vond ik ze echt ruk. Vandaag was het stukken beter, maar deze band kan mij nog steeds niet boeien. Dus de nodige biertjes weer achterover geslagen en gekletst met bekenden! - Suffocation: VET!!! Was een leuke avond dus!! |
|
He jij was met mart mee, ik je gespot |
|
quote: Oehhhh, snel ff posten in het ZM'ers in het wild topic!!! |
|
Kan |
|
quote:Ook dat nog inderdaad, dat viel me ook al op, wat een vertoning hehe |
|
quote: Hahah ja inderdaad. Huur dan een lekker wijf in! |
|
Hehe die retarded noise squad was maf |
|
Later op de avond helemaal, inderdaad! 2 kg worst out of nowhere + lading bier = Bruce Banner |
|
quote: Idd ja. Geniale outfits ook Edit: Verder natuurlijk ook een zeer gave avond gehad. Suffocation was gewoon VET, wat een strot had die gast Ensiferum heb ik niet veel van mee gekregen, snackbar was interessanter. Goddes of Desire en TMDC waren vermakelijk. Elexorien heb ik maar een paar nummers van kunnen horen, maar het geluid was iig beter dan de vorige keer dat ik jullie zag. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 31-03-2007 12:07] |
|
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |