|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wow, Fredde! Wat een verrassing! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Cynic-Focus Megadeth-Rust in Peace |
|
quote: beste metal-cd ooit, hm, moeilijk... zou dan eerder voor live undead van slayer gaan (sounds iets lekkerder vind ik )... verder geen idee, zijn der wel zoveel goed. Je moeder. |
|
Iig iets van Slay0r. Sjonge, dat ik het een keer met Jaap eens ben, bizar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: hehe, het grappige is dat Live Undead blijkbaar gewoon in de studio is opgenomen. Ik meen me te herinneren dat Wansmaak Wim, de levende heavy-metal-encyclopedie, daar eens over vertelde. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Is Arcturus al een keer genoemd? |
|
quote: No shit, Sh3rlokc!!1! De beste metal CD ooit. Jezus. Die vraag kan ik niet beantwoorden. |
|
Als we het nou mogen verdelen over genres, dan gaat het wellicht iets gemakkelijker worden.. Anders is het voor onhaalbaar vrees ik. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Wie zegt dat dat niet mag dan? Ik zou echt niet weten wat ik de beste cd vind.. |
|
quote: Niet zeuren Snaack, jij weet waarschijnlijk ook al lang wie Kennedy werkelijk vermoord heeft en waar Maddie Mc Cann momenteel verblijft Het gaat hier niet om wat ik weet, maar om een historisch citaat van ons aller Wansmaak Wim. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Nu wil ik Wim niet tekort doen maar dit weetje is toch vrij algemeen bekend? Dat was het al lang voor het internettijdperk.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja, niet iedereen komt direct ter ore wat de gehele menselijke populatie der moeder aarde al reeds van op de hoogte is. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ik hoor het nu ook pas voor het eerst, en nog niet eens zo lang geleden voor de tigste keer nog over zitten verbazen dat het geluid zo goed is voor een live opname uit 1983 Je moeder. |
|
quote: Wel sinds er internet is! quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Undead [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 18-02-2008 11:30] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Idd werkelijk geniaal. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Slayer, Metallica, Mecyful Fate (alle drie oud werk) staan hier ook redeijk hoog aangeschreven, maar er zijn genoeg, 'underground', black metal werkjes die ik eigenlijk sterker vind en ook meer waardeer. Eentje die ook verdomd hoog staat is 'Enslaved - Monumension'. En als niet-metal cd 'Von Thronstahl - Bellum, Sacrum Bellum'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Opeth-Blackwater Park Vind ik wel 1 van de beste |
|
Metallica - Master of puppets Maiden - Somewhere in time / powerslave Slayer - seasons in the abyss Priest - Screaming for vengeance BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
celtic frost - morbid tales |
|
quote: Hoezo erg hoog? Nog altijd dik op nummer 1! Ik ga meteen persoonlijk Doug lastig vallen om Mathematics af te maken, met of zonder Jason, verdomme. |
|
Ik snap niet dat hier de menigen nog over verdeeld zijn?!?! SLAYER - REIGN IN BLOOD Iedereen die deze plaat niet bovenaan zijn lijst heeft staan houd niet van metal. |
|
Slayer is echt vreselijk overgewaardeerd... ik heb twee albums van ze, maar het kan me echt niet boeien, terwijl ik dan wel weer helemaal gek ben van Exodus. nog meer overgewaardeerde shizzle: Opeth Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Flikker op man Opeth is geniaal, in ieder geval alles tot en met Blackwater Park Maar de meningen zijn inderdaad zeer uiteenlopend. En nogmaals DE BESTE METAL CD OOIT BESTAAT NIET ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |