|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Moeilijke vraag, dus zal een lijstje moeten maken met de kansmakers. (wegens te moeilijk om één uit te kiezen. Metallica: Ride The Lightning Ancient Rites: Fatherland Ensiferum: Ensiferum Dimmu Borgir: Enthrone Darkness Triumphant Amon Amarth: vs the world Sonata Arctica: Ecliptica Windir: 1184 Paradise Lost: Symbol Of Life Emperor: in the nightside eclipse (nr. 2 alleen al maakt heel de cd goed) Iced Earth: Alive In Athens Blind Guardian: Live |
|
Voor veel mensen te moeilijk blijkbaar, één album uitkiezen. Ik zou zeggen: MASTER OF PUPPETS een soortvan blauwdruk voor de metllllll... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
King Diamond - Abigail Beste cd kiezen is moeilijk hoor, verschilt denk ik toch wel per dag, maar deze springt er voor mij iig boven uit. |
|
quote: sowieso vindt ik dat ook één van de betere. Maar ride the lightning is net iets beter. Hoewel de meningen daarover sterk uiteenliggen. |
|
als hetonder metal valt: |
|
Einde discussie, nu kan dit topic wel op slot. |
|
Nee, nog niet: Terrorizer - World Downfall ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Nog 2 platen die maar niet gaan vervelen na al die jaren. Beiden klassiekers! |
|
quote: Een beetje laat om na zoveel jaar nog eens een keertje met een blauwdruk te komen, vind je ook niet? In 1986 waren er toch al ettelijke metalklassiekers verschenen. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 26-12-2006 23:22] Bareuh... |
|
quote: Erg gaaf album inderdaad, maar naar mijn mening niet de beste. |
|
quote: Dat kun je wel zeggen, ja. |
|
quote: Daarom snap ik de titel van dit topic ook niet zo goed. Over een jaar komt er vast de een of andere bijdehante mod die de titel in "Beste Metal Torrent ooit " verandert. Maar ja. Niet dat ik LP's draai, verder, maar het viel me gewoon op. De beste metalplaat is verder natuurlijk gewoon Slayer. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
En dan deze natuurlijk. |
|
quote: Die 2 cd's heb je toch goed gekozen in ieder geval Faustian Spirit of the Earth |
|
Zullen we er maar vanuit gaan dat de beste metalplaat nog gemaakt moet worden? spelfout weggehaald... |
|
Deze heerscht voor mij het meest..voor de rest sluit ik me bij Varanus aan.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Oei, Moonsorrow, nieuwe al gehoord? Meesterwerkje weer spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik vergeef je het hebben van een eigen mening voor deze éne keer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Is de beste trouwens tevens dd perfecte? De perfecte metalplaat zal nooit uitkomen, er is altijd ruimte voor verbetering, net als bij games, toch? |
|
quote: Meilpaal idd, ik verbaas me nog steeds weer hoe goed deze plaat is, en ik luister hem echt VEEEEELLLL... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Goed album, maar ik ga toch voor A Sun That Never Sets! Stones from the Sky |
|
Tsss ... alledrie fout: |
|
oei die moek nog hebb'n |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |