|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Heeft toch compleet niks te maken met of een cd goed is of niet? Als je ze niet live had gezien, vond je de cds dan wel goed? Of kan je niks over de kwaliteit van een cd zeggen totdat je een band live hebt gezien? Dat Agalloch 4 cds heeft uitgebracht en slechts 20 keer ofzo heeft opgetreden, laat wel zien dat voor hun het optreden een bijzaak is. Het gaat om de muziek op cd. Ik vond overigens het optreden lang niet slecht, maar dat komt ook omdat ik de cds zo goed ken. Als ik nog nooit van ze gehoord had was ik denk ik niet door dat optreden overtuigd tot het kopen van hun cds. Zenial |
|
quote:Euhm .. ik zeg toch dat de complexiteit juist beter overkomt, ik kon veel duidelijker de verschillende lagen horen. Dat is goed. |
|
quote: Inderdaad. Anders zou een formatie als Solefald zo'n beetje de slechtste band op deze aardbol zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: das hun demo subliem!!! final grinddown, fata morgana, ... signature |
|
Ik vind trouwens die cd van Funeral Mist - Salvation ook een topper in de BM. De smaak van ziekte, dood en krankzinnigheid wordt bijna tastbaar door die muziek. Een van de weinige BM cds die ik echt aangrijpend vind op een bepaalde manier; iedere relativerende uitvlucht die je wel aan zou willen grijpen hebben ze met hun gruwelijkheid vakkundig de nek oomgedraaid. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon is eigenlijk beter maar verneukt het album door de slechte geluidskwaliteit, daarom is mijn huidige favoriet Machine Head's the Blackening. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hate - anaclasis signature |
|
quote:Jij luistert ook al drie dagen metal? Zenial |
|
voor mij (LP dan in dit geval toen ik hem kocht ) ; Candlemass - Epicus, Doomicus, Metallicus http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
Iron Maiden - Piece of Mind Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Judas Priest - Sad Wings Of Destiny en Mercyful Fate - Melissa. [Dit bericht is gewijzigd door zakkenvuller op 08-03-2007 21:20] Nog zo stoere internet warrior. |
|
SLAYER : Divine Intervention Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ENTOMBED - Left Hand Path LP BATHORY - Under The Sign / Blood fire Death DARK ANGEL - Darkness Descends CARCASS - R.O.P./S.O.S [Dit bericht is gewijzigd door Necrobout op 08-03-2007 20:04] |
|
|
|
Da's toch geen metal. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En dan ook nog eens unplugged... Dat zijn dubbele strafpunten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nou en! quote: Het mag van hem, zie! En anders zeg ik lekker: En [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-03-2007 20:19] |
|
|
|
quote: quote: Kijk! Nu zijn we het eens. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Metallica- Master of Puppets Opeth- Black Water Park |
|
black water park maar het beste opeth nummer blijft wat mij betreft toch under the weeping moon |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |