|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: +666 "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: ok Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nee. Hij bedoelde natuurlijk met accu-zuur! Dóh ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Gast, jij denkt echt dat je verstand van muziek hebt he. Alles wat jij goed vindt IS goeie muziek en al het andere is overgewaardeerd. Krijg eens smaak of leer eens om te gaan met mensen die van andere dingen houden. |
|
DIKKE PLUS 1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hele dikke +1! |
|
hehe, ik maak vrienden hier Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Nee, je bent een ezel. |
|
Wow, WitteRiddert en ik zijn het eens ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: |
|
quote:Wat niet wegneemt dat hij gelijk heeft dat Slayer, hoe goed de band eigenlijk ook is/was, wel degelijk overgewaardeerd is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klopt, zijn redering is die gelijk aan de reden waarom vrouwen 15 tasjes moeten hebben, daarom ook weer eens met het relaas. |
|
quote: Maiden is ook overgewaardeerd. Venom ook. Bathory ook. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. En toch ben ik heel blij dat die bands er uberhaupt geweest zijn. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bathory verdient het anders, hij is wel de "uitvinder" van het Black Metal en Viking Metal geluid! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Nee. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: +1 Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
oke, met gevaar op dreigmail.... ik vind de beste metalen cd Undeceived van Extol nee ik luister niet alleen christelijk, maar als je een ondergewaardeerd album wilt hebben, hier heb je er een.. |
|
quote: Que? :') |
|
Hate - Anaclasis! signature |
|
quote: Had ik kunnen weten. En verder wat Metalhead22 blaat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
is toch waar of Susperia - Unlimited of Emperor - ANthems ofcourse signature |
|
Dat zijn er al 3. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
een mix! signature |
|
tomb of the mutilated Suck my piss |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |