|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
In Attila's topic kwam ik er dus achter dat ik een aantal zeer gave concerten heb gemist de afgelopen jaren. http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2399 Mijn vraag dus: Wat is het coolste concert, wat je dus gemist hebt! [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-01-2002 21:00] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dat was begin 1989; Sabbat die optrad in Paradiso in Amsterdam. Ik wilde er wel heen met een vriendin van me, maar zij mocht niet van haar vriend. Devoraz moest die avond zelf optreden met zijn band, dus die kon niet met me mee. En alleen gaan vond ik op dat moment niet zo'n geslaagd plan. Achteraf heb ik er heel erg spijt van, want Sabbat heeft verder nooit meer in Nederland opgetreden met zanger Martin Walkyer... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
waar zullen we beginnen? het komt inidegeval door die kut ex van mij die niet tegen concerten kasn want dan valt flauw maar wel mee wil/moet, doe maar immortal lowlands 2000 |
|
Mijn regrets, - dat ik nooit het genoegen heb gehad om Metallica in hun (goede jaren) live te hebben gezien. - dat ik (zoals ik in Atilla's topic ook al zei) Iron Maiden op graspop 2000 heb gemist... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Live after death - Iron Maiden, dat concert had ik graag mee willen maken, maakt niet uit welke van de tour Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
zo ontzettend veel! waar ik wel erg veel spijt van heb: exodus in dynamo sod |
|
dying fetus - xmassfest 2000 Je moeder. |
|
My Dying Bride en Tiamat op Dynamo 95 .... we waren zo fucking moe en suus had haar poot verstuikt dat we maar naar bed zijn gegaan ... achteraf op TV gezien hoe gaaf het was |
|
Yngwy Malmsteen was vorig jaar rond het bevrijdingsfeest hier in Nederland, ik kwam daar veel te laat achter.. En Dream Theater ga ik missen 4 februari HMH, het is volgens mij uitverkocht en niemand van mijn vrienden kent het of vindt het goed en ik ga niet in me eentje dus... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-01-2002 22:24] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Aargh, DT ga ik dus ook missen Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
dynamo 96 had toen kaarten maar moest op oefening met dienst [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-01-2002 22:27] |
|
AC/DC de laatste keer in Utrecht. Heads I win, tails you lose |
|
Morbid Angel met David Vincent Death - Human, Individual en Symbolic tours elk Nile optreden dat ik gemist heb (behalve Dynamo 99 natuurlijk) Ozric Tentacles King Crimson The Guitar trio Rammstein En nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel!!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
enthroned xmass 2001..ik heb t wel gezien, maar ik weet er niks meer van..echt totaal niks |
|
Led Zeppelin - New York 1973 Mayhem - Leipzig 1990 Woodstock - ergens in amerika, ergens in de 60's |
|
Slayer en Pantera toen ze in september naar België zijn gekomen. Of nee... wacht, ik ben mis. Dat is niet doorgegaan... |
|
quote: Was inderdaad zeer gaaf... Ik kan je de video (bootleg) wel een keer lenen, maar je hebt zeker geen TV op je kamer of wel (ivm je aversie jegens dit medium)? Anders kun je bij Rajackar kijken natuurlijk., of in de keuken (daar video?) ? .. |
|
Concerten die ik helaas heb moeten missen: - Emperor: Liverpool of London 1993 - Mayhem: Leipzig 1990 - Mysticum: Tour 1996 (bijv. R'dam) - Dissection: Tour 1996 (bijv. R'dam) - Aeternus: Elk optreden Pre- Shadows of old. Bands waarvan ik niet weet of ze OOIT live hebben gespeeld, mocht dit zo zijn dan is het ook zeer jammer dat ik hier niet bij was: - Arcturus - Abruptum |
|
quote: Hehe, ik heb wel een TV, voor af en toe een goede film. Maar.... ik heb geen video |
|
Atheist 1993, in Groningen... Enige keer dat ik met vette tegenzin ben gaan wachtlopen. Man oh man, wat had ik er veel voor over om die wachtdienst te ruilen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tool, 1994, Paradiso. Goede tweede plaats: Nightwish, 2000 (?), Groningen [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-01-2002 11:14] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
dat was Hammerfall, dat was ergens in 2000. erg goeie show, vuurwerk enzo.. maar Iced Earth 17 januari was ook erg goed!! goeie live band! mooi decor/kleding The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE. |
|
Eh, en die concerten heb je dus gemist? Moet erg sneu zijn dan... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
de laatste G3 tour wil ook toevoegen, Steve Vai, John Petrucci en Joe Satriani. Was vorig jaar in Amerika... Ik hoopte dat ze ook in Europa gingen touren, maar helaas. En om nou een retourtje amerika te kopen dan moet ik toch minimaal het dubbele gaan verdienen als wat ik nou doe. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Emperor heb ik tot mijn grote spijt nooit live mogen aanschowen, net als Unanimated helaas (zal ook niet meer gaan allang uit elkaar ) |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |