|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 3 maart 2002 14:51 schreef karnivoor het volgende:quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 23 januari 2002 22:12 schreef skullfuck het volgende: Cryptopsy @wacken 2001 GVD lag nog te pitten! twas nog wel het laatste concert wat ze deden met de ouwe line up. -------------------------------------------------------------------------------- was echt zwaaaaaar cool quote] Ik vond ze echt sleeeeeecht, had ik beter kunnen blijven pitten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik vind de concerten van Therion altijd toch wel het gaafste; ookal heb ik nergens zin in enzo, als ik daarheen kan weet ik vantevoren altijd al zeker dat het een groot feest wordt! (en dan het liefst in de 013) THERION RULES!!!! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik baalde laatst wel heel erg toen Bolt Thrower en Benediction in Vera uitverkocht was. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik heb ze in doornroosje gezien. hmm dat wil je waarschijnlijk helemaal niet weten..... |
|
Nee dat klopt... want even daarvoor heb ik ze ook al in Atak moeten missen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Ik leef met je mee. Ik ben echt superblij dat ik ze wel gezien heb |
|
quote: Met Roger Waters... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb een paar Hendrix cd-tjes waarop Jim Morrison met Jimmie Hendrix is te horen. Nu, als ik daar bij had mogen zijn, dan was ik een blij persoon geweest. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Frank Zappa G3 (Robert Fripp, Joe Satriani, Kenny Wayne Sheppard) King Crimson Projeckt one Guitar trio Californian guitar trio Magma Rammstein (!!!) elke Iron Maiden gig waar ik niet bij was The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zeg noem je G3 op en verzuim je het om Vai erbij te noemen, tsss Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Yeah da's een andere tour: eigenlijk bedoelde ik Vai al met Zappa The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jimi Hendrix woodstock 69. In principe hád ik er kunnen zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vind het vrij f*cked up dat ik Nasum nooit live heb kunnen meemaken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 12-06-2009 22:59] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Negura Bunget, nooit gegaan onder het motto van 'ach, ze komen binnekort toch wel weer' maarja, ze bestaan nu nog wel maar het is niet meer dezelfde band. Daarnaast ook Windir, ook al weet ik niet meer zeker of die nou uiteindelijk ooit nog in Nederland hebben opgetreden. Destuction op Wacken, 2004 (?) toen Abbath mee deed. En alle keren dat ik Occultfest heb gemist. Edit: En Pink Floyd tijdens alle concerten. [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 13-06-2009 1:08] |
|
King Diamond in Hellendoorn jaar of wat terug The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Er zijn in de jaren 80 ook heel wat concerten die ik gemist heb, verdomme. Mercyful fate aardschokdag 83. Protector, wehrmacht, nasty savage. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb in de jaren tachtig ALLE metalconcerten gemist... Bareuh... |
|
Had ik wel live willen zien, helaas was in toen pas 5. |
|
@De Ulk: +1 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2009 23:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat was gaaf ja live! Geweldige tour sowieso, met My minds mine en Napalm samen. Ik baal dat ik Faith no More, Soundgarden, Zappa en Iron Monkey niet live heb gezien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik neem Bastianus' baalrijtje over, met name Zappa. Ik was 13 toen de man voor het laatst in Nederland was. ('91? '92? zoiets) en nog geen vaste concertganger. Het beste concert waar ik wel bij was, maar dan boven in de kroeg terwijl beneden werd gespeeld: At The Gates in het voorprogramma van Napalm Death. Ik ging er vanuit dat ATG een soort weeny Cradle Of Filth was. Grove, grove misvatting... MC Hammer Smashed Face |
|
Oh en weglopen bij Emperor (voor Morbid Angel op Xmas Metal Fest) was ook niet mijn helderste actie. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Ik heb ze wel ooit meegemaakt, maar meer ook niet. Op Wacken vanaf redelijk grote afstand ergens rond 12 uur overdag. Later ben ik die band pas echt gaan waarderen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |