|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
U2 in Keulen, Gelukkig gaan ze weer touren in 2003 |
|
x-mass 2001 in 013 tilburg ik wou dat ik er heen was gegaan maar ja ik had last van een algemeen studenten probleem namelijk geen geld volgende keer beter [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 23-01-2002 16:42] defende nos in proelio |
|
verkeerde topic. foutje. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 23-01-2002 21:17] Heads I win, tails you lose |
|
quote: Alles goed en wel, maar het wordt tijd dat je gaat kennismaken met een hele hoop metal bands!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die vorige G3 tour met Satriani, Kenny Wayne Sheppard & Robert Fripp (!!!!!) Unieke combi!!!! (kwassernietbijnee) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb helaas Iced Earth moeten missen . De reden daarvoor, die trouwens toch tamelijk lullig is, is dat ik gewoonweg te laat was voor kaartjes. Ik vind het dan ook tamelijk klote het daardoor weer te moeten missen. Maar goed, volgende maal beter (hoop ik dan). |
|
Cryptopsy @wacken 2001 GVD lag nog te pitten! twas nog wel het laatste concert wat ze deden met de ouwe line up. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 23-01-2002 22:13] Suck my piss |
|
was vorig jaar van plan naar wacken te gaan... jaaaaaaaaa dus niet. ben meteen in zware depressie verzakt MAAR DIT JAAR ZAL IK ER ZIJN, GODVER! Fuck with the best, die like the rest. |
|
ik baal er echt flink van dat ik alle concerten tot 1999 gemist heb. |
|
Moet zijn Entombed in de Effenaar j.l. Baaaaalen dat ze zo'n goeie recensie kregen in de Aardschok. Had ik ECHT niet verwacht (uit ervaring --- getuige Graspop 2000) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 01-03-2002 21:40] |
|
Rammstein in Amsterdam Music hall Black Sabbath in Rotterdam Ahoy Ancient Rites Rotterdam Baroeg |
|
Tom Angelripper, dynamo '98! Dat ziet er waorlijk gaof uit! Death - Nooit gezien Possessed... die band hebben maar heel weinig forummers denk ik (??) ooit live gezien. Die stonden al te headbangen op 't podium toen ik mn luiers nog vol aan 't schijte was!!!!!! En Dissection.... nooooit Ik, Wil Schuurman |
|
Helaas heb ik Carcass nooit live meegemaakt |
|
ik had guns n'roses ookwel graag live willen zien in originele formatie + CLIFF BURTON [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 03-03-2002 14:51] |
|
quote: was echt zwaaaaaar cool Je moeder. |
|
bolt thrower... veeeel te laat gedacht van: 'hej laten we ook eens kaartjes halen...' alles in NL dus uitverkocht behalve op donderdag maarjah... das op een donderdag en eindelijk dying fetus zien op wacken zoals eerder vermeld baal ik nog steeds van dak ze op xmassfest 2000 gemist heb vanwege een te volle zaal Je moeder. |
|
American nightmare in de Goudvishallen te Arnhem. Er schijnt daar een wall-to-wall pit te zijn geweest. Maar goed, ik zat in Londen bij mijn vriendin dus ik heb mijn tijd goed gebruikt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zo man, dat was echt flink bout ze hadden Dfetus gewoon in de grote zaal moeten proppen ipv. Hypnos, met hun kutgeluid en zanger in te strakke broek. dat was toen tw. mn eerste Morbid Angel concert |
|
quote: Daar heb je nix aan gemist, geloof mij. Jezus wat een kutoptreden |
|
ik ook Bolt Thrower op hun afgelopen tour.. was uitverkocht toen, echt kut en Meshuggah op DOA99, toen lag ik voor pampus door overmatig waterpijpgebruik, ook zeer zuur was dat met0l! |
|
The Sisters of Mercy in België 1997 [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 03-03-2002 19:39] Wiegen Meister ! |
|
Pink Floyd |
|
quote: Bah.. Ik heb SoM 3x gezien (in 97.. zou kunnen) en ze waren 3x rotslecht. Echt af te raden!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik baal er nog steeds van dat ik laatst Iced Earth in de 013 niet heb kunnen zien, was te laat met het kopen van kaartjes, de enige mogelijkheid was geweest dat ik naar Tilburg was gegaan om daar kaartjes te kopen, en dat werd me toch iets te kostbaar. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |