IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : coolste concert (dat je dus niet gezien hebt)? Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 22-01-2002 21:00 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

In Attila's topic kwam ik er dus achter dat ik een aantal zeer gave concerten heb gemist de afgelopen jaren. http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2399

Mijn vraag dus: Wat is het coolste concert, wat je dus gemist hebt!

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 22-01-2002 21:00]

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-01-2002 21:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Immortal op Dynamo Open Air.

Dat was in 1998 geloof ik, schijnt een memorabel concert te zijn geweest.
Ik stond bij Death vrij vooraan, en opeens *BLAM* een paar kisten op m'n achterhoofd (KUT crowdsurfers!!! )... ik wat naar achter, ENORME koppijn al, en toen, tien minuten later... BENG NOG een paar kisten. God-ver-dom-me. Toen ben ik naar de tent gelopen, ben daar met stampende koppijn gaan liggen... ik ben later naar Immortal gelopen, heb buiten de tent vijf minuten gekeken en ben toen van ellende teruggegaan ik trok het niet... later toen ik thuiskwam las ik overal dat het een supergoed concert is geweest

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 22-01-2002 21:06 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Dat was begin 1989; Sabbat die optrad in Paradiso in Amsterdam. Ik wilde er wel heen met een vriendin van me, maar zij mocht niet van haar vriend.

Devoraz moest die avond zelf optreden met zijn band, dus die kon niet met me mee. En alleen gaan vond ik op dat moment niet zo'n geslaagd plan.

Achteraf heb ik er heel erg spijt van, want Sabbat heeft verder nooit meer in Nederland opgetreden met zanger Martin Walkyer...

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 22-01-2002 21:07 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

waar zullen we beginnen? het komt inidegeval door die kut ex van mij die niet tegen concerten kasn want dan valt flauw maar wel mee wil/moet, doe maar immortal lowlands 2000

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 22-01-2002 21:08 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Mijn regrets,

- dat ik nooit het genoegen heb gehad om Metallica in hun (goede jaren) live te hebben gezien.

- dat ik (zoals ik in Atilla's topic ook al zei) Iron Maiden op graspop 2000 heb gemist...

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-01-2002 21:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Live after death - Iron Maiden, dat concert had ik graag mee willen maken, maakt niet uit welke van de tour

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2002 21:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo ontzettend veel!

waar ik wel erg veel spijt van heb:

exodus in dynamo
sod

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2002 22:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dying fetus - xmassfest 2000

Je moeder.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-01-2002 22:19 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

My Dying Bride en Tiamat op Dynamo 95 .... we waren zo fucking moe en suus had haar poot verstuikt dat we maar naar bed zijn gegaan ... achteraf op TV gezien hoe gaaf het was

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-01-2002 22:22 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Yngwy Malmsteen was vorig jaar rond het bevrijdingsfeest hier in Nederland, ik kwam daar veel te laat achter..

En Dream Theater ga ik missen 4 februari HMH, het is volgens mij uitverkocht en niemand van mijn vrienden kent het of vindt het goed en ik ga niet in me eentje dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-01-2002 22:24]

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 22-01-2002 22:24 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Aargh, DT ga ik dus ook missen

linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-01-2002 22:26 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

dynamo 96
had toen kaarten maar moest op oefening met dienst

[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 22-01-2002 22:27]

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 22-01-2002 22:28 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

AC/DC de laatste keer in Utrecht.

Heads I win, tails you lose

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2002 22:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Morbid Angel met David Vincent
Death - Human, Individual en Symbolic tours
elk Nile optreden dat ik gemist heb (behalve Dynamo 99 natuurlijk)

Ozric Tentacles
King Crimson
The Guitar trio
Rammstein

En nog een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeleboel!!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 22-01-2002 22:50 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

enthroned xmass 2001..ik heb t wel gezien, maar ik weet er niks meer van..echt totaal niks

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-01-2002 22:54 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Led Zeppelin - New York 1973

Mayhem - Leipzig 1990

Woodstock - ergens in amerika, ergens in de 60's

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 22-01-2002 23:15 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Slayer en Pantera toen ze in september naar België zijn gekomen. Of nee... wacht, ik ben mis. Dat is niet doorgegaan...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-01-2002 23:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 21:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Immortal op Dynamo Open Air.

Dat was in 1998 geloof ik, schijnt een memorabel concert te zijn geweest.
Ik stond bij Death vrij vooraan, en opeens *BLAM* een paar kisten op m'n achterhoofd (KUT crowdsurfers!!! )... ik wat naar achter, ENORME koppijn al, en toen, tien minuten later... BENG NOG een paar kisten. God-ver-dom-me. Toen ben ik naar de tent gelopen, ben daar met stampende koppijn gaan liggen... ik ben later naar Immortal gelopen, heb buiten de tent vijf minuten gekeken en ben toen van ellende teruggegaan ik trok het niet... later toen ik thuiskwam las ik overal dat het een supergoed concert is geweest

Was inderdaad zeer gaaf... Ik kan je de video (bootleg) wel een keer lenen, maar je hebt zeker geen TV op je kamer of wel (ivm je aversie jegens dit medium)? Anders kun je bij Rajackar kijken natuurlijk., of in de keuken (daar video?) ? ..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-01-2002 23:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Concerten die ik helaas heb moeten missen:

- Emperor: Liverpool of London 1993
- Mayhem: Leipzig 1990
- Mysticum: Tour 1996 (bijv. R'dam)
- Dissection: Tour 1996 (bijv. R'dam)
- Aeternus: Elk optreden Pre- Shadows of old.

Bands waarvan ik niet weet of ze OOIT live hebben gespeeld, mocht dit zo zijn dan is het ook zeer jammer dat ik hier niet bij was:

- Arcturus
- Abruptum

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-01-2002 0:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 23:22 schreef Valorian666 het volgende:
Was inderdaad zeer gaaf... Ik kan je de video (bootleg) wel een keer lenen, maar je hebt zeker geen TV op je kamer of wel (ivm je aversie jegens dit medium)? Anders kun je bij Rajackar kijken natuurlijk., of in de keuken (daar video?) ? ..

Hehe, ik heb wel een TV, voor af en toe een goede film. Maar.... ik heb geen video

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2002 0:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Atheist 1993, in Groningen... Enige keer dat ik met vette tegenzin ben gaan wachtlopen. Man oh man, wat had ik er veel voor over om die wachtdienst te ruilen...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-01-2002 11:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tool, 1994, Paradiso.

Goede tweede plaats: Nightwish, 2000 (?), Groningen

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-01-2002 11:14]

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 23-01-2002 12:50 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

dat was Hammerfall, dat was ergens in 2000. erg goeie show, vuurwerk enzo.. maar Iced Earth 17 januari was ook erg goed!! goeie live band! mooi decor/kleding

The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2002 12:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Eh, en die concerten heb je dus gemist? Moet erg sneu zijn dan...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-01-2002 12:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

de laatste G3 tour wil ook toevoegen, Steve Vai, John Petrucci en Joe Satriani. Was vorig jaar in Amerika...

Ik hoopte dat ze ook in Europa gingen touren, maar helaas. En om nou een retourtje amerika te kopen dan moet ik toch minimaal het dubbele gaan verdienen als wat ik nou doe.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-01-2002 13:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Emperor heb ik tot mijn grote spijt nooit live mogen aanschowen, net als Unanimated helaas (zal ook niet meer gaan allang uit elkaar )

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com