|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Cradle of Filth @ Dynamo 97 (wegens het zijn van nog maar 4 jaar) Dream Theater 2x Bospop. (In mijn eigen town godver!) |
|
Trist (Cze) / Korium (Svk) / Mare Crisium (Svk) op 16.6.2007 in Tjechië. Ow, en het Burzum concert waar alle bootlegs zijn opnomen. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 14-06-2009 21:04] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Oh ja, juist: Suicide Silence op Groezrock 08. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zoals ik in een andere thread al zei: Mijn allereerste concert ongeacht wat voor soort muziek. Het kon dus beroerder beginnen voor me. Helaas nooit Kiss op hun Destroyer en Love Gun tours gezien. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Jullie heb ik geloof ik drie keer gezien. Als mijn gebrekkige geheugen me niet in de steek was dat één keer Amersfoort, één keer Wageningen en een keertje Veenendaal (maar kan ook een andere plaats daar in de buurt geweest zijn) Uit de jaren 80, vroege 90 is er best veel dat ik gemist heb en eigenlijk best graag eens had willen zien. Vooral in de kleine Nederlandse bands hoek, zoals bv. Second Hell en Future Tense, Martyr, Vortex e.d. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Smashing Pumpkins + Sonic Youth + Nirvana in de Doelen in Rotterdam. Hole in Paradiso. QotSA met Dave Grohl op drums in 013 QotSA in Paradiso. En vast nog veel meer.. Hahaha |
|
quote: Volgens mij was QOTSA met Grohl in de Melkweg en QOTSA in 013 al met de huidige drummer, correct me if I'm wrong www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Volgens mij was de "songs for the deaf" tour met Dave Grohl en speelden ze toen iig in 013, Melkweg zou kunnen maar weet ik niet. De show in Paradiso was met Joey. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-06-2009 22:27] |
|
Hole, ja, die had ik ook wel heel graag gezien! Was in mn jonge jaren echt een hole fannetje, heb nog steeds alle singles en het meeste vinyl dat ze ooit uit hebben gebracht, kan het niet over mn hart verkrijgen om het weg te doen. |
|
quote: Die plaatsen kloppen wel. Maar ook in andere plaatsen rondom veenendaal (daar woon ik). En de rest van het land en om nederland heen en vaak in tsjechie. edit. Damn, jij hebt dus mercyful fate toen gezien. Ikke erg jaloers zijn. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-06-2009 23:23] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jullie zien in Amersfoort en Veenendaal was niet al te lastig voor me aangezien m'n ouderlijk huis in Nijkerk staat Wat betreft MF die dag, was een erg gaaf concert, en heb hem gelukkig inmiddels ook op bootleg. Maar ja je allereerste band live (waarvan ik de mini toen echt dagelijks grijsdraaide) en dan ook nog een favoriet op je 15de... volgens mij al hadden ze als een stel kranten gespeeld dan nog had ik het gaaf gevonden. MF in Countdown Café was ook erg gaaf. Maar daar gaat dit topic niet over. Maar over concerten waar je van baalt ze gemist te hebben. Nog zo eentje voor me is Gary Moore op zijn Wild Frontier tour. Oorspronkelijk mocht ik niet gaan van mijn ouders (proefwerk o.i.d de dag na het concert) maar na veel gezeur toch. Ik een kaartje willen halen was het gvd al uitverkocht. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
oa: Grindcrusher tour Gods of Grind tour Bloodbrothers tour Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
9e Symphonie van Beethoven in 1824 in Wenen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Even inwrijven. Die gezien in Noorderligt en die was gaaaaaaaaaaaaaaaffffff, alhoewel de tournaam lichtelijk misplaats was met bands als Confessor, Cathedral, Entombed en Carcass. Noem mij gek maar ik zag toch echt maar één grindband die avond Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Napalm Death + S.O.B. + Agathocles live in Netwerk Aalst op 03-06-1989 met Lee Dorrian op zang en een afgeladen Netwerk wat helemaal uit z'n dak ging. Jammer dat ik daar niet bij was. Een paar dagen later zouden ze in Doornroosje Nijmegen spelen, maar toen was de tour afgebroken en Lee Dorrian weg bij Napalm Death, Napalm Death is nooit meer het zelfde geworden. |
|
Kut ja, ND met lee, ook niet gezien. De eerste keer dat ik ze zag was ook ergens in die tijd en al met barney, maar dan met morbid angel. Later wel een keer brutal truth live gezien en daar ging lee even meedoen en deden ze 3 nummertjes van s.c.u.m. Dat maakte iets goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Iron Maiden's Somewhere on Tour tour. |
|
quote: |
|
quote: Heel vet! Against God and Government |
|
Celtic Frost; Aardschokdag 1987 Mocht niet van mams en paps... |
|
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... Het was geweldig! Sorry! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik weet het! Had je in een ander topic al eens gezegd... |
|
Ik word enorm vergeetachtig, geloof ik. En ik blow al jaren niet meer. Dan zal het nu ondertussen wel de leeftijd zijn, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik verwacht ook niet dat je de inhoud van elke post herinnerd, die je in de afgelopen jaren onder diverse usernames hebt gemaakt. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |