![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik las een tijdje geleden op de site van Wakker Dier dat voor onder andere de Hema varkensvlees word gebruikt van biggen die vlak na de geboorte zonder verdoving worden gecastreerd, ik zelf vind het onmenselijk en onnodig diermishandelen. om even idee te krijgen: http://www.wakkerdier.nl/biggencastratie/index2.ph en dit is waar ze het voor doen: http://www.wakkerdier.nl/biggencastratie/index3.php Wat zijn jullie meningen hierover? Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote:Het zijn biggen. ![]() |
|
grapjas ![]() Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Wie is hier nou de grapjes ![]() Dit is al zo oud als de nacht. Suck my piss ![]() |
|
Been there, done that..... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Zeg, net onder een steen vandaan gekropen sjors? ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Jij maakt de fout, ik niet. ![]() |
|
quote: Wist je dat na enkele testen aangetoont is dat planten wel degelijk vormen van gevoelens hebben? Ik zeg, we worden fruitariër! ![]() Grindmaster, face it, het leven voor vee in Nederland is doorgaans kut. Eet dan geen vlees. Er gebeuren wel meer dingen die wij zielig vinden voor de dieren. En om eerlijk te zijn, hoewel het waarschijnlijk erg pijnlijk is voor die biggen om gecastreerd te worden, dat pijn tijdelijk is. Ik vind het dan nog weer lulliger dat hun hele leven een grote depressie is. Maarja. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
ik ben btw al vegetarier dus.. maar ik vind het fout om dit zomaar weg te wijven met: face it, het is nou eenmaal zo. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
wist je dat ik nu steeds meer trek krijg in lekker sappig stukje vleesch ![]() ![]() |
|
^^ MET SAUS!! Suck my piss ![]() |
|
![]() KNOR KNOR ![]() |
|
Dan moet je die ballen er zelf even over uitknijpen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Ik ben zelf ook vegetariër dus.... ![]() Het is nou eenmaal zo dat ik mijn steentje bijdraag maar we er gewoon niets aan kunnen doen. Je bent echt niet de eerste die aan komt zeilen met 'Oeh wat gemeen! Dat mag niet!'. Er zijn al meerdere organisaties mee bezig. Het is nou eenmaal zo dat in Nederland regels op het gebied van verbetering van de levensomstandigheden voor dieren met een productiedoel moeilijk gemaakt worden. En nog moeilijker nageleeft worden. Wat wil je dan doen? Alle varkenshouderijen gaan bestormen? Soms moet je gewoon inzien dat de dingen gaan zoals ze gaan en dat je dat erg klote kan vinden en tegen kan zijn, maar dat je er niet echt iets aan kan veranderen. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Nederlander = goedkoop. Verantwoord vlees = duur. Oplossing = doe je ding. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ik vind je woordkeuze met inachtneming van de topictitel vrij geniaal. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Als ik me daar allemaal druk om zou moeten maken kan ik dus ook geen vlees meer halen bij de turkse slager om de hoek? (Op gepaste wijze geslacht, ja.) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Juist wel. Die heeft geen biggen. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Sterk punt. ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() |
|
Nu ik jouw nickname zie krijg ik opeens zin en shoarma. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, en veel mensen drukken ook zo een spin dood, of meppen een vlieg kapot! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Wat bruut. Ik heb zo'n vliegenlamp dat ze onder stroom komen te staan. The Green Mile meets The Fly ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
En eten dan die beesten niet eens op! Dat is pas zinloos. ![]() |
|
Zinloos geweldig. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |