|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmmm. Kent-ie Beherit? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach, er zijn al gitaristen genoeg, zou ik zeggen. Maar goed, misschien pantera? |
|
Iron Maiden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
megadeth - rust in peace ook veel meegespeeld vroegah [edit]12.. countdown to extinction is een makkelijkere plaat hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-01-2007 21:20] |
|
quote: hij is 12... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Damn, daar wastie weer. |
|
quote: Oooow, veels te oud om te beginnen. |
|
|
|
quote:Humor! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Oja, fuck de intro's van metallica, gewoon kill 'em all gaan meespelen. |
|
bay area thrash, vio-lence, exodus, testament, heathen etc. etc. Altijd goed "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:ja dat is goed te spelen als beginner, en leuk om te doen |
|
laat hem rustig wennen aan panzerchrist Het is de lichtinval ;') |
|
quote:lijkt me toch wat te hoog gegrepen voor een jochie van 12 |
|
quote: Pantera dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
koel! gaat natuurlijk in eerste instantie om het luisteren naar! metallica vinnik lekkorr maar niet de fokkin hele dag door en dat al anderhalf jaar! wil wel eens wat anders horen ehm... wil hem wel eens wat anders laten horen na het luisteren komt meespelen hij is ook al een mooie bos haar aan het kweken: donkerblond met grote krullen jeuj! jammer dat ze het op school niet mooi vinden en hij het dus (zucht ... de meiskes he ) elke ochtend met flinke klodders gel achterover kamt. nog een jaartje en dan valt het op zijn schouders er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Juist, zo ben ik ook begonnen met het spelen van metal en ik vind die plaat nog steeds leuk om mee te spelen. quote: Ach gossie. Wat ontroerend, zo'n ontluikende metalhead. *snif* |
|
quote: en ik was best bang dat hij een echte puber zou worden en dus hardcore house zou gaan draaien... of jantje smit er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik zou zeggen Katorz van Voivod..ruig maar lekker rocky.. Of natuurlijk Entombed -*- Black JuJu [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 10-01-2007 22:59] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Het is toch veel leuker om het zelf te ontdekken, lijkt me? Ik vond de muziek van mijn vader echt niets, maar hij draaide het natuurlijk toch wel en zei dat ik het ooit wel zou waarderen. En warempel. Maar als hij een stappenplan had opgesteld dan zou ik er nu misschien nog steeds niet voor openstaan. Dat ontwikkeld zich vanzelf wel als de interesse er is. |
|
Leuk al die tips maaruuh, in plaats van allemaal onzinnige bandnamen te noemen zou ik voor het volgende gaan. Uit eigen ervaring (Dochter van 12): Sla je eigen collectie er gewoon op na. Als de interesse voor de muziek er in zit zijn 1 of meerdere ouders toch vaak wel de gene waar een kind tegen op kijkt. Mijn dochter begon ook op de "papa dit is wel leuk en dat klinkt wel OK" manier. Gewoon beginnen met de rustige meuk en via iets steviger dingen klaarstomen voor het echte werk. Muziekspeel technisch zal die kleine zich naar alle waarschijnlijkheid het meest in zetten voor de muziek die hem zelf het meeste aanpreekt. Of die muziek wel of niet in jouw straatje ligt is uiteraard volledig irrelevant. Succes ermee, meid. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
alles gaat vanzelf als het goed is. Suck my piss |
|
Niets mis met af en toe een beetje proberen bij te sturen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, wat smaak betreft... Gewoon alles leren eten, maar verder liever niet. |
|
quote: Nee, natuurlijk niet. gewoon proberen. quote: [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 11-01-2007 1:58] Suck my piss |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |