|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe track: De plaat heet Primordial Arcana, releasedatum: 20 augustus. |
|
Ik vond hem ook tegenvallen, ja. |
|
Diadem of 12 Stars en Two Hunters blijven by far hun gaafste platen mijns inziens. De vorige plaat had af en toe wat leuke flashbacks, maar daar hield het ook bij op. Dit nummer is aardig, maar echt niet meer dan dat. |
|
Black Cascade is ook super. Kan alles heel goed waarderen op die ambientplaat na. Dit nummer klinkt best vet weer. Niet heel bijzonder though. |
|
Pfff wat een bagger dat nieuwe album. |
|
Ja, dramatisch. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Wat een saaie meuk inderdaad. Jammer, had op meer gehoopt. Goedkoop dit. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Jullie hebben het allemaal fout. Prima album, wederom. |
|
Ok boomer |
|
Ben ook nog geen fan van dit album. Hafgufa |
|
Wat staat jou (en de rest) tegen? Ik heb 'm nu een aantal keer met volle aandacht op de koptelefoon beluisterd en ik vind 'm echt top. Sterke nummers en dikke sfeer, links en rechts wat geslaagde, vernieuwende elementen, en geen tenenkrommende momentjes zoals Thrice Woven die wel had (case in point: die bijdrage van Steve von Till, brr). Het voelt als de eerste plaat sinds Black Cascade waarop alles weer klopt. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 24-08-2021 12:44] |
|
Het is mij te veilig. Het klinkt veel te netjes. Maar bovenal, de automatische piloot lijkt aan te staan. Hafgufa |
|
Veilig en netjes kan ik me ergens iets bij voorstellen, al vind ik dat er veel diepte in zit en dat er nog een hoop te ontdekken valt. Ik kan me niet zo vinden in de opmerking over de automatische piloot. Integendeel juist, er spreekt naar mijn mening behoorlijke vernieuwingsdrang uit dit album. Niet in de laatste plaats omdat ze de samenwerking met Randall Dunn niet hebben voortgezet en het hele album zelf hebben opgenomen, geproduceerd en gemixed. |
|
Ja, Mountain Magick + Masters of Rain and Storm vind ik best aardig, maar daartussenin kakt het over het algemeen behoorlijk in (bij het 2e nummer al), alle mooie synths en akoestische instrumenten ten spijt. Bagger zou ik het zeker niet willen noemen maar de positieve recensies die ik bijna overal lees snap ik ook niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Onlangs hun nieuwe album aangeschaft. Ik ben niet bekend met hun voorgaande werk, maar ik vind het gewoon een prima plaat al zou de productie wat beter gekund hebben. |
|
I want you to caress me like a tropical priest |
|
Altijd fijn Hafgufa |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |