![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 quote: Gaaf  | 
|||||||||
  | 
 ik heb ze gemist in vera toen.  Suck my piss  | 
|||||||||
  | 
 Ik heb nog een nr, zal 'm spoedig uploaden... helaas is megaupload niet zo megasnel. Met 30 kbps duurt het letterlijk uren :D  | 
|||||||||
  | 
 ah echte fans zie ik al    | 
|||||||||
  | 
 Ach zeik toch niet zo lamlul, alsof zo'n bandje sowieso iets verdient met cd's. Via concerten worden ze rijker. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-02-2008 21:01]  | 
|||||||||
  | 
 Hahaha waar hebben jullie het nou weer over?  Zenial  | 
|||||||||
  | 
 Ik wou net zeggen, waar heeft die JWurm het over. Maar ben wel benieuwd naar die andere video, herr.   | 
|||||||||
  | 
 Ik begreep het ook niet helemaal. De eerste LP staat netjes in de kast en ik wacht nog op de 2e.  Ik zal 'm vanavond uploaden! ![]()  | 
|||||||||
  | 
 Prachtige muziek dit!  ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...  | 
|||||||||
  | 
 quote: Erg goed nieuws Faustian Spirit of the Earth  | 
|||||||||
  | 
 Ik hoop dat de cd versie van Malevolent Grain op 20 februari al verkrijgbaar is op hun optreden in W2, want zo'n kans laat ik uiteraard niet lopen!   | 
|||||||||
  | 
 Nog even een vraagje: heeft iemand enig idee bij welke Nederlandse distro ik cd'tjes van Wolves in the Throne Room kan bestellen? Heb me rot gezocht bij de grotere (Large, Dis-Order etc.), alleen helaas hebben ze ze daar niet.  | 
|||||||||
  | 
 quote: Ik heb "Diadem" gevonden in de Metalzone in Belgie, die hebben ook shops in Tilburg, Dordrecht en Eindhoven of metalzone.be  | 
|||||||||
  | 
 quote: Gevonden  | 
|||||||||
  | 
 Heeft iemand hier de nieuwe EP Malevolent Grain al gehoord? Ik ga 'em straks eens beluisteren, ben erg benieuwd! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...  | 
|||||||||
  | 
 quote: weer gemist... naja IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK  | 
|||||||||
  | 
 Jammer man! was vet! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."  | 
|||||||||
  | 
 quote:Waar is die verkrijgbaar? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie  | 
|||||||||
  | 
 quote: ja volgende keer beter IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK  | 
|||||||||
  | 
 Was een tof concert in Vera. Wel balen dat ze hun spullen allemaal kwijt waren.   | 
|||||||||
  | 
 quote: Geen idee eigenlijk, ik heb 'em eerst even van het internet geplukt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...  | 
|||||||||
  | 
 quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010  | 
|||||||||
  | 
 hehe   Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010  | 
|||||||||
  | 
 quote: Ik ben blij voor je dat jij alles direct kunt kopen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...  | 
|||||||||
| Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 
| Index / Heavy Metal |