![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gaaf ![]() ![]() |
|
ik heb ze gemist in vera toen. ![]() Suck my piss ![]() |
|
Ik heb nog een nr, zal 'm spoedig uploaden... helaas is megaupload niet zo megasnel. Met 30 kbps duurt het letterlijk uren :D ![]() |
|
ah echte fans zie ik al ![]() ![]() ![]() |
|
Ach zeik toch niet zo lamlul, alsof zo'n bandje sowieso iets verdient met cd's. Via concerten worden ze rijker. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 18-02-2008 21:01] ![]() |
|
Hahaha waar hebben jullie het nou weer over? ![]() Zenial ![]() |
|
Ik wou net zeggen, waar heeft die JWurm het over. Maar ben wel benieuwd naar die andere video, herr. ![]() ![]() |
|
Ik begreep het ook niet helemaal. De eerste LP staat netjes in de kast en ik wacht nog op de 2e. Ik zal 'm vanavond uploaden! ![]() ![]() |
|
Prachtige muziek dit! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Erg goed nieuws ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik hoop dat de cd versie van Malevolent Grain op 20 februari al verkrijgbaar is op hun optreden in W2, want zo'n kans laat ik uiteraard niet lopen! ![]() ![]() |
|
Nog even een vraagje: heeft iemand enig idee bij welke Nederlandse distro ik cd'tjes van Wolves in the Throne Room kan bestellen? Heb me rot gezocht bij de grotere (Large, Dis-Order etc.), alleen helaas hebben ze ze daar niet. ![]() |
|
quote: Ik heb "Diadem" gevonden in de Metalzone in Belgie, die hebben ook shops in Tilburg, Dordrecht en Eindhoven of metalzone.be ![]() |
|
quote: Gevonden ![]() ![]() |
|
Heeft iemand hier de nieuwe EP Malevolent Grain al gehoord? Ik ga 'em straks eens beluisteren, ben erg benieuwd! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: weer gemist... naja IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Jammer man! was vet! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Waar is die verkrijgbaar? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ja volgende keer beter ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Was een tof concert in Vera. Wel balen dat ze hun spullen allemaal kwijt waren. ![]() |
|
quote: Geen idee eigenlijk, ik heb 'em eerst even van het internet geplukt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
hehe ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ik ben blij voor je dat jij alles direct kunt kopen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |