IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Wolves In The Throne Room Vorige pagina | Volgende pagina
Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-08-2011 2:03 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Het nummer Woodland Cathedral is hier te beluisteren.

Ik vind de vrouwelijke zang van de vorige albums beter en het nummer klinkt meer als een intro.


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 13-08-2011 12:37 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

weer een nummer onder de 10 minuten. Stelletje sellouts!



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-08-2011 12:51 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2011 12:37 schreef HubbyMe het volgende:
weer een nummer onder de 10 minuten. Stelletje sellouts!
Permanent Changes in Consciousness en Rainbow Illness zijn ook al korte tussenstukjes volgens de recensies. Het langste nummer duurt minder dan twaalf minuten.


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 13-08-2011 14:43 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Mooi dat alles gaat in de minder dan.. categorie

Ja, onze plaat duurt minder dan 8 uur, waar het langste nummer ongeveer minder 6 uur duurt, maar het kortste zekere minder dan 2

[Dit bericht is gewijzigd door Inverted Church op 13-08-2011 14:44]



daVid
Usericon van daVid
Posted 14-08-2011 10:55 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2011 2:03 schreef Helvete het volgende:
Het nummer Woodland Cathedral is hier te beluisteren.

Ik vind de vrouwelijke zang van de vorige albums beter en het nummer klinkt meer als een intro.


Thanks!

Het kan me niet zo boeien helaas . Hopelijk is de rest wat metaliger (:


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 17-08-2011 9:25 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Het nummer is wel vet! ben benieuwd, en ik ben er denk ik ook wel bij in 013 dit najaar



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-09-2011 2:43 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Die leads in het eerste is iets nieuws voor de band, toch? Klinkt zo anders namelijk.

edit: Ik vind de eerste 3 albums meer een trilogie, het zal wel in de teksten zitten, die nooit gedrukt aanwezig zijn dus ik kan er niks over zeggen, maar de muziek is toch net iets anders op de nieuwe.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-09-2011 4:18]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-09-2011 7:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe al in zijn geheel gehoord en ben gematigd positief. Zitten weer heerlijke momenten in, maar mis een absoluut heerschnummer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-09-2011 8:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Mm, ben erg benieuwd. Snel eens opzoeken.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 06-09-2011 10:40 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Heb hem al een paar keer opgezet en ik vind hem echt super. Mooi geheel, goede sfeer. Zit idd vooralsnog geen knaller op idd maar het is ook voor WITTR-doen ook een vrij rustig album eigenlijk.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-09-2011 12:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2011 10:40 schreef Brent_ het volgende:
Heb hem al een paar keer opgezet en ik vind hem echt super. Mooi geheel, goede sfeer. Zit idd vooralsnog geen knaller op idd maar het is ook voor WITTR-doen ook een vrij rustig album eigenlijk.

sluit ik mij bij aan
heerlijke sfeer, maar redelijk rustig en kort


HubbyMe
Usericon van HubbyMe
Posted 06-09-2011 14:50 by HubbyMe Wijzig reactieProfiel van HubbyMeQuote dit bericht

Ik heb hem nu 1 keer beluisterd. ik ben vrij positief met dit album, al is het niet hun beste. Vooral het eerste deel heeft wel een mooie sfeer



finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 13-09-2011 0:45 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Klinkt net iets anders maar dezelfde sfeer is gelukkig nog aanwezig.



Northward
Usericon van Northward
Posted 16-09-2011 8:43 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Is ook het laatste Wolves album helaas...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-09-2011 9:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2011 8:43 schreef Northward het volgende:
Is ook het laatste Wolves album helaas...


?


Faustian Spirit of the Earth


Northward
Usericon van Northward
Posted 16-09-2011 10:48 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Dat ze stoppen na de tours die ze hebben staan (tot begin 2012). Dit album is in ieder geval het laatste dat ze hebben opgenomen. Staat beschreven in interview in laatste Terrorizer...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 16-09-2011 10:50 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Jamm0r.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-09-2011 13:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

hoop dat het om een pauze gaat
zie ze normaal 1 november nog in Brussel


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-09-2011 0:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Voor mij is Celestial Lineage jammer genoeg toch een misser. Waar hun vorige drie albums me van begin tot einde konden boeien, slaagt deze plaat daar helemaal niet in.

Elk nummer heeft wel interessante stukken, maar even veel stukken die langdradig, overbodig en totaal oninteressant zijn. Het beste voorbeeld is de afsluiter imo, voegt werkelijk niks toe aan het album. Astral Blood daarentegen vind ik wel een topnummer... jammer genoeg komt de rest van het album nog niet eens in de buurt, imo.


Faustian Spirit of the Earth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-09-2011 0:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Voorlopig vind ik de nieuwe echt vet. Sterker nog, hun beste werk ooit. De muziek is wel veeeeel voller gepropt dan op eerdere albums, lijkt het. De keyboards zijn nadrukkelijk aanwezig, af en toe doet het me zelfs denken aan (latere) Emperor.

Jammer dat het hiermee afgelopen is, ik vind het net leuk worden .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2011 22:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weet niet meer wie laatst Celestial Lineage op vinyl zocht, Southern Lord verkoopt em nu.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-09-2011 11:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hij wordt wel per luisterbeurt beter, althans vind ik dan. Groeiertje.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-11-2011 23:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2011 10:48 schreef Northward het volgende:
Dat ze stoppen na de tours die ze hebben staan (tot begin 2012). Dit album is in ieder geval het laatste dat ze hebben opgenomen. Staat beschreven in interview in laatste Terrorizer...



Dat ze stoppen en dat Celestial Lineage hun laatste plaat is, klopt niet, lees ik zojuist in de Aardschok



Northward
Usericon van Northward
Posted 02-11-2011 18:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2011 23:13 schreef MetalJan het volgende:Dat ze stoppen en dat Celestial Lineage hun laatste plaat is, klopt niet, lees ik zojuist in de Aardschok

Okay vreemd, staat echt duidelijk beschreven in dat interview.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 02-11-2011 19:05 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Tja, Aardschok... Ik geloof het pas als ik het ook via andere bronnen verneem



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen