![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Het nummer Woodland Cathedral is hier te beluisteren. Ik vind de vrouwelijke zang van de vorige albums beter en het nummer klinkt meer als een intro. ![]() |
|
weer een nummer onder de 10 minuten. Stelletje sellouts! ![]() |
|
Mooi dat alles gaat in de minder dan.. categorie Ja, onze plaat duurt minder dan 8 uur, waar het langste nummer ongeveer minder 6 uur duurt, maar het kortste zekere minder dan 2 [Dit bericht is gewijzigd door Inverted Church op 13-08-2011 14:44] http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy ![]() |
|
quote: Thanks! Het kan me niet zo boeien helaas ![]() ![]() |
|
Het nummer is wel vet! ben benieuwd, en ik ben er denk ik ook wel bij in 013 dit najaar ![]() ![]() |
|
Die leads in het eerste is iets nieuws voor de band, toch? Klinkt zo anders namelijk. edit: Ik vind de eerste 3 albums meer een trilogie, het zal wel in de teksten zitten, die nooit gedrukt aanwezig zijn dus ik kan er niks over zeggen, maar de muziek is toch net iets anders op de nieuwe. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-09-2011 4:18] ![]() |
|
Ik heb de nieuwe al in zijn geheel gehoord en ben gematigd positief. Zitten weer heerlijke momenten in, maar mis een absoluut heerschnummer. ![]() |
|
Mm, ben erg benieuwd. Snel eens opzoeken. ![]() |
|
Heb hem al een paar keer opgezet en ik vind hem echt super. Mooi geheel, goede sfeer. Zit idd vooralsnog geen knaller op idd maar het is ook voor WITTR-doen ook een vrij rustig album eigenlijk. ![]() |
|
quote: sluit ik mij bij aan ![]() heerlijke sfeer, maar redelijk rustig en kort ![]() |
|
Ik heb hem nu 1 keer beluisterd. ik ben vrij positief met dit album, al is het niet hun beste. Vooral het eerste deel heeft wel een mooie sfeer ![]() |
|
Klinkt net iets anders maar dezelfde sfeer is gelukkig nog aanwezig. ![]() |
|
Is ook het laatste Wolves album helaas... ![]() |
|
quote: ? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dat ze stoppen na de tours die ze hebben staan (tot begin 2012). Dit album is in ieder geval het laatste dat ze hebben opgenomen. Staat beschreven in interview in laatste Terrorizer... ![]() |
|
Jamm0r. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
hoop dat het om een pauze gaat zie ze normaal 1 november nog in Brussel ![]() |
|
Voor mij is Celestial Lineage jammer genoeg toch een misser. Waar hun vorige drie albums me van begin tot einde konden boeien, slaagt deze plaat daar helemaal niet in. Elk nummer heeft wel interessante stukken, maar even veel stukken die langdradig, overbodig en totaal oninteressant zijn. Het beste voorbeeld is de afsluiter imo, voegt werkelijk niks toe aan het album. Astral Blood daarentegen vind ik wel een topnummer... jammer genoeg komt de rest van het album nog niet eens in de buurt, imo. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Voorlopig vind ik de nieuwe echt vet. Sterker nog, hun beste werk ooit. De muziek is wel veeeeel voller gepropt dan op eerdere albums, lijkt het. De keyboards zijn nadrukkelijk aanwezig, af en toe doet het me zelfs denken aan (latere) Emperor. Jammer dat het hiermee afgelopen is, ik vind het net leuk worden ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Weet niet meer wie laatst Celestial Lineage op vinyl zocht, Southern Lord verkoopt em nu. ![]() |
|
Hij wordt wel per luisterbeurt beter, althans vind ik dan. Groeiertje. ![]() |
|
quote: Dat ze stoppen en dat Celestial Lineage hun laatste plaat is, klopt niet, lees ik zojuist in de Aardschok ![]() ![]() |
|
quote: Okay vreemd, staat echt duidelijk beschreven in dat interview. ![]() |
|
Tja, Aardschok... Ik geloof het pas als ik het ook via andere bronnen verneem ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |